چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۰۷:۲۹

فردوسی پور پرسپولیسی شد! - دو بازیکن پرسپولیس از استادیوم خارج شدند

سرویس ورزشی جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، عادل فردوسی پور گزارشگر بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان زمانی که قصد داشت به اتاق گزارشگر مستقر در ورزشگاه آزادی برود از سوی هواداران پرسپولیسی حاضر در استادیوم با شعار عادل پرسپولیسی مورد تشویق قرار گرفت. * علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و حسین خبیری سرپرست ورزشگاه درفشی فر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند. *حدود 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)