سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۲۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۷

تیموریان: تونی می خواهد از کمترین زمان بیشترین استفاده را ببرد

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک ملی پوش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه بازی با نسف قارشی ازبکستان گفت: بازی سختی داریم ولی امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و نماینده شایسته ای برای ایران باشیم. به گزارش وب سایت نود، آندرانیک تیموریان در مورد دیدار روز چهارشنبه با نسف قارشی گفت: من یک بار همراه با استقلال با آنجا رفتم، ولی بازی نکردم. نسف قارشی تیم خوبی است، اما ما هم تراکتورسازی هستیم و می خواهیم گام اول را محکم برداریم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)