چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۳:۳۸

3 بازیکن به نفت مسجدسلیمان پیوستند

سه بازیکن جدید به نفت مسجدسلیمان ملحق شدند. به گزارش ایلنا، باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه فعالیت های نقل وانتقالاتی خود برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال، موفق به جذب سه بازیکن شد. پیمان میری از نفت مسجدسلیمان که در زمان حضور نفتی ها در لیگ دسته اول و نیز در لیگ هجدهم در این تیم به میدان می رفت، با جدایی از هوادار به نفت MIS ملحق شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)