سایر منابع:
سایر خبرها
پروین: یاد پرسپولیس دهه 60 افتادم
به گزارش بنکر ( Banker )، علی پروین در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل لخویای قطر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من پرسپولیس امروز عالی بازی کرد و واقعاً دست همه بازیکنان و مربیان تیم درد نکند آنها امروز دل میلیون ها هوادار پرسپولیس را با این برد شاد کردند و واقعاً به آنها خسته نباشید می گویم. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بازی امروز پرسپولیس مرا یاد دهه 60 انداخت و به
گلایه درخشان از منتقدانش؟
به گزارش بنکر ( Banker )، حمید درخشان پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل لخویای قطر در نشست خبری گفت: با تیمی بازی کردیم که اسمش دارا و ندار است و آنها با بازیکنانی بسیار گران قیمت و پُر پول مقابل ما بازی کردند و یک خسته نباشید به بازیکنانم می گویم که این هفته ها خیلی فشار را تحمل کردند. وی ادامه داد: همانطور که بعد از بازی با صبا گفتم به آنها افتخار می کنم که این همه تلاش می کنند و دیدید که امروز
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ازبکستان برای برد مقابل بنیادکار به میدان می رویم اما نباید ریسک کرد.
پیشکسوتان که در استادیوم و حتی رختکن ما حاضر شدند قدردانی کنم. من این پیروزی را تقدیم این عزیزان می کنم علی الخصوص مردم خوب کشورمان چه هواداران استقلال و چه هواداران پرسپولیس چون ما نماینده کشورمان هستیم و ان شاءالله بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم تا دل مردم را شاد کنیم. درخشان در مورد اینکه آیا مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس حل شده، گفت: این را از من نپرسید بلکه باید این را از مسئولانی که مسئول
پیام هافبک برزیلی لخویا به صادقیان
به گزارش بنکر ( Banker )، بازی که تمام شد، برخلاف اکثر دفعات قبل که بازیکنان پرسپولیس مجبور بودند در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مقام متهم مقابل خبرنگاران از خود دفاع کنند، این بار همه اتوماتیک وار تمایل به صحبت داشتند، بی آنکه صدایشان بلرزد و دنبال قطار کردن کلمات برای توجیه باشند. اینها همه خروجی یک نمایش درخشان، یک پیروزی خیره کننده در یک شب خوب بود. اما یک نفر بود که به وضوح سازش با بقیه
واکنش علی پروین به برد پرسپولیس
عصرخبر به نقل از ایسنا: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی مقابل لخویا قطر را به هواداران، مسوولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تبریک گفت. علی پروین افزود: برد قاطع و لذت بخشی بود. از تماشای این بازی کیف کردم. به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می گویم. واقعا گل کاشتند و دل مردم را شاد کردند. هواداران پرسپولیس با حمایت خود تا دقیقه 90 نقش مهمی در این پیروزی داشتند و امیدوارم این
بغض پرسپولیس ترکید، لخویا را آب برد!
به گزارش بنکر ( Banker )، نیمه اول این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافته بود. خیلی از هواداران پرسپولیس غافلگیر شده بودند و از بازی خوب تیم شان به وجد آمده بودند. سرخپوشان در این نیمه بارها با شوت های گابریل، دروازه حریف را تهدید کردند. شاگردان لادروپ هم روی ضدحملات خطرناک نشان دادند اما تا پشت محوطه خوب نفوذ کردند و از آنجا به بعد موفق عمل نکردند. در نیمه دوم ابتدا پاس
استقلال پاسخ محکمی به کرار بدهد
به گزارش بنکر ( Banker )،مهدی مهدوی کیا در خصوص عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس همواره وقتی در آسیا حضور داشته، از قدرت ها بوده است و این دوره هم خوشبختانه قدم اول را محکم برداشت، هم خوب بازی کرد و هم نتیجه خوبی گرفت. وی درباره حضورش همراه با کریمی و بزیک بین دو نیمه در رختکن پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس امسال مشکلات زیادی داشت، تغییر و تحولات مدیریتی و مشکلات مالی باعث
جان سخت بودم که از فشارها عبور کردم/ با اقتدار به پیروزی رسیدیم
می بوسم. با اینکه در هفته های اخیر مشکلات زیادی داشتند اما با تمام وجودشان تلاش کردند. بازهم می گویم که به این بازیکنان افتخار می کنم. ما خوب بازی کردیم و با اقتدار برنده شدیم. گل های ما هم از روی برنامه بود. درخشان در مورد حضور پیشکسوتان باشگاه در ورزشگاه آزادی گفت: جا دارد از همه بزرگان پرسپولیس تشکر کنم که با حضورشان دلگرمی خوبی به ما دادند. تشکر هم دارم از مهدوی کیا، کریمی و بزیک که
درخشان:دست بازیکنان را می بوسم/این بازی جنگ دارا و ندار بود
از گل های ما اتفاقی نبود و همه از روی برنامه و تاکتیک به ثمر رسید. ما همیشه تیم هایی که مقابل ما فوتبال بازی می کنند را تحسین می کنیم اما تیم هایی که برای یک امتیاز به مصاف ما می آیند و به بازی بسته روی می آورند همواره ما را گرفتار می کنند. امیدوارم این بازی و روند رو به رشد ما در لیگ هم ادامه داشته باشد. درخشان در پاسخ به این پرسش که در نیمه دوم چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس متحول شد
با شرایط پرسپولیس فرگوسن هم بیایدنمی تواند کاری بکند
را برد شرایط یک مقدار خوب شد اما صبای قم را که از بقیه ضعیف تر بود نتوانست ببرد. البته مقابل صبا توپ های بچه ها گل نشد و نتوانستند ببرند و روی سکوها شعارهایی دادند که شرایط بدی برای تیم ایجاد کرد. به هر حال فوتبال غیرقابل پیش بینی است و امیدوارم در آسیا بچه ها متفاوت تر عمل کنند. * چه شناختی از لخویا قطر دارید؟ - به نظرم خیلی قوی است و چند بازیکن اروپایی دارد. پرسپولیس کار
پرسپولیس، میشل لادروپ را مات کرد
به گزارش بنکر ( Banker )،در روزی که در سرمای گداسوز تهران 30 هزار نفر به آزادی رفته بودند، پرسپولیس بعد از یک نیمه بازی قابل قبول در نیمه دوم گرد و خاک کرد و 3 گل به لخویای ثروتمند زد تا بردی دلچسب و جانانه را کسب کند. در نیمه اول پرسپولیس با حرکات عالیشاه و نوروزی تا حد بسیاری لخویا را به عقب راند و در نیمه دوم 3 گل خوب و دیدنی زد و نشان داد که همین تیم پرمشکل و بی تماشاگر (در لیگ ایران
مهدوی کیا:بازی بنیادکار،یک مسابقه حیاتی است/امیدوارم باشگاه استقلال به کرار جواب دندان شکنی بدهد
خوشحال هستم که خوشحالی مردم را می بینم. مهدوی کیا درباره اینکه آیا واقعا پرسپولیس مقابل لخویا خوب بازی کرد یا نه اظهار داشت:پرسپولیس واقعا خوب بازی کرد.حتی نیمه اول هم می توانست به گل برسد و در مجمموع با گل های بیشتر به پیروزی برسد. وی درباره اینکه چقدر امیدوار است پرسپولیس بتواند این روند را ادامه بدهد گفت:پرسپولیس در ماههای گذشته مشکلات زیادی داشته است.عدم ثبات مدیریت،مشکلات
صادقیان باید تلاش بیشتری بکند
به گزارش بنکر ( Banker )،درخشان گفت: شرایط نسبتا خوبی داریم امیدوارم در این فضای بهتر نتایج بهتری هم کسب کنیم. درخشان ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و نباید فکر کنیم قله را فتح کرده ایم هنوز 5 بازی در لیگ قهرمانان باقی است و باید تلاش کنیم که در ادامه نتایج خوبی بگیریم. او در پاسخ به سوالی درباره تیم بنیادکار گفت: قبلا با بنیادکار در دبی بازی کرده ایم و این تیم را شکست داده ایم
درخشان:دست بازیکنان را می بوسم/این بازی جنگ دارا و ندار بود
از گل های ما اتفاقی نبود و همه از روی برنامه و تاکتیک به ثمر رسید. ما همیشه تیم هایی که مقابل ما فوتبال بازی می کنند را تحسین می کنیم اما تیم هایی که برای یک امتیاز به مصاف ما می آیند و به بازی بسته روی می آورند همواره ما را گرفتار می کنند. امیدوارم این بازی و روند رو به رشد ما در لیگ هم ادامه داشته باشد. درخشان در پاسخ به این پرسش که در نیمه دوم چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس متحول شد
درخشان: هر تیمی مقابل ما فوتبال بازی کند تسلیم می شود/ وقتی مربی را می آورید به آن فرصت دهید
عملکرد خوبی داشتند. وی ادامه داد: این برد را به هواداران تقدیم می کنم که ما را در این پیروزی همراهی کردند، همچنین از بزرگان پرسپولیس که به ورزشگاه آمدند و به خصوص علی کریمی، بزیک و مهدوی کیا که پیش از بازی به رختکن آمدند تشکر می کنم و خوشحالم که امشب هواداران را خوشحال راهی خانه هایشان کردیم. درخشان خاطرنشان کرد: هرتیمی که مقابل ما فوتبال بازی کند تسلیم خواهد شد و امروز هم
عابدزاده: از شادی هواداران شاد شدم
به گزالرش سرویس ورزشی برنا، در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس به مصاف لخویا رفت و با نتیجه درخشان بازی به نفع پرسپولیس به پایان رسید. احمدرضا عابدزاده دروازه بان پیشین پرسپولیس در خصوص پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل لخویای قطر اظهار داشت: پرسپولیس فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و خوشحالم که با این برد هواداران شاد شدند و جشن پیروزی گرفتند. وی افزود: امیدوارم این
پروین: قدم نژادفلاح خوب بود/به کادر فنی تبریک می گویم
به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس به مصاف لخویا رفت و با نتیجه درخشان سه بر صفر این بازی را به سود خود به پایان رساند. علی پروین پس از پیروزی سرخپوشان در بازی مقابل لخویا اظهار داشت: من این برد را به کادر فنی و بچه های تیم تبریک می گویم. بچه ها دل مردم را شاد کردند. وی افزود: نژادفلاح هم قدمش خیلی خوب بود و در این یک هفته زحمات زیادی کشید.به او هم تبریک می گویم.
فنونی زاده:این تیم مرا یاد دهه 60 و 70 انداخت
صادقیان و علی علیپور را به میدان بفرستد. پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: جا دارد از پیشکسوتان باشگاه از جمله بزیک، پیوس، پنجعلی، عابدزاده و مهدوی کیا تشکر کنم که برای حمایت تیم به ورزشگاه آزادی آمدند و واقعا حضور آنها برای بازیکنان بسیار روحیه بخش بود. فنونی زاده تاکید کرد: با این برد باید از پرسپولیس بیشتر حمایت شود و اجازه داد درخشان کارش را انجام دهد. مطمئن هستم پرسپولیس اگر در دیدارهای آینده به این شکل ظاهر شود می تواند با اقتدار از گروه خود صعود کند. امیدوارم این تیم در آسیا خوب نتیجه بگیرد. ...
تیموریان: خود تراکتور رقیب ماست!
نیاز به زمان خواهد داشت. متأسفانه تراکتور کمبود بازیکن دارد و این شرایط را سخت می کند. امیدوارم تا انتهای لیگ نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران تراکتور را شاد کنیم. کار کردن با تونی چطور است؟ تمرینات خوب و پرفشاری را زیر نظر او انجام می دهیم. او می خواهد بازیکنان همیشه در آمادگی کامل باشند. تونی مربی خوب و آرامی است که روی کارش تمرکز دارد. او می خواهد از کمترین زمان، بیشترین استفاده
اسپانسر پیشین پرسپولیس بازگشت
به گزارش بنکر ( Banker )، حالا با گذشت چند ماه و در شرایطی که سیاسی در بازداشت به سر می برد، محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با اسپانسر پیشین این باشگاه انجام داده و به توافقاتی هم رسیده است. این موضوعی است که محمود خوردبین سرپرست سرخپوشان امروز به خبرنگارانی که مقابل در باشگاه پرسپولیس حضور داشتند داد و گفت: با شرکت بهنام پیشرو توافق کرده ایم و این شرکت اسپانسر ما خواهد
نژادفلاح: درخشان تغییر نمی کند/ با قطبی و برانکو به نتیجه نرسیده ایم
نهایی در این زمینه نرسیده ایم. قائم مقام پرسپولیس با تکذیب مذاکره اش با افشین قطبی در روز دوشنبه، در پاسخ به سئوال دیگری درباره احتمال حضور برانکو و قطبی، تاکید کرد: خواهش می کنم با این هیجان به خانه بروید و شاد باشید! قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شد حمید درخشان از سمت خود برکنار خواهد شد، گفت: تیمی که می برد مربی اش تغییر نمی کند. ما هیچ تغییری نخواهیم داشت و از عملکرد تیم راضی هستم و از این بهتر هم نمی شود. پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تیم لخویا را با سه گل شکست بدهد. ...
هیچ اولتیماتومی به درخشان نداده ام
/> وی درباره اینکه آیا درخشان با این برد تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند یا نه، عنوان کرد: اجازه دهید پاسخی به این سوال ندهم. بهتر است در یک کارنامه، معدل را مورد ارزیابی قرار داد. معدل این 3 بازی که من کنار تیم هستم، عالی بوده است. اگرچه در بازی با پدیده مستقیم در راس کار نبودم، اما با توجه به مذاکراتی که با من شده بود، غیرمستقیم با تیم ارتباط برقرار کرده و نمایندگانم صحبت هایی را با کادرفنی
پروین: بازیکنان پرسپولیس دل هواداران را شاد کردند
اسطوره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که بازیکنان این تیم با برتری بر لخویا دل هواداران را شاد کردند. به گزارش ایلنا، علی پروین در صحبت های کوتاهی پس از برتری سرخ پوشان مقابل لخویا در ورزشگاه آزادی گفت: این برد را به کادر فنی و بازیکنان تیم تبریک می گویم. وی ادامه داد: بازیکنان تیم با این پیروزی دل مردم و هواداران را شاد کردند. پروین درباره حضور قائم مقام جدید باشگاه نیز متذکر شد: نژادفلاح پاقدمش خیلی خوب بود که این پیروزی را به او باید تبریک گفت.
لخویا به روز خوب پرسپولیس خورد
پیروزی تیمشان داشتند و واقعاً خوب از تیم محبوب شان حمایت کردند. پرسپولیس تیم بزرگی است که به هر شهرستانی می رود ورزشگاه ها را پر می کند و من اطمینان دارم با ادامه این روند موفق، پرسپولیس می تواند دوباره سکو های ورزشگاه آزادی را در هر بازی مملو از تماشاگر کند. درخصوص درخشان، شما چه صحبتی دارید ؛ فکر می کنید این مربی باید حفظ شود یا...؟ من فکر می کنم بعد از اینکه پرسپولیس شرایط
استیلی: دادگان آزاده ای است که دلش برای فوتبال می سوزد/ پیراهنم را فیفا برای قراردادن در موزه خواسته ...
سرمربی اسبق تیم راه آهن گفت: امیدوارم فرهاد کاظمی موفق باشد و راه آهن در لیگ برتر باقی بماند. به گزارش کاپ،حمید استیلی درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت:برای اهدای پیراهنم به موزه فدراسیون به اینجا آمدم. این کار را کردم تا کسانی که در سال های آینده می آیند ببینند چه کسانی برای تیم ملی بازی کردند. از سوی دیگر فیفا نیز پیراهن ما را در بازی با آمریکا خواسته است تا آن را در موزه
درخشان راست گفته بود،این تیم مثل تیم دهه 60 بازی کرد | بعد از بازی تلفنم 30 بار شارژ تمام کرد
علی پروین درباره پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل لخویا اظهار داشت:یکی از بهترین روزهای عمرم را سپری کردم.خودم خیلی دوست داشتم به ورزشگاه بروم ولی متاسفانه یک جایی بودم گیر افتادم.هواهم خیلی سرد بود و سرما من را اذیت می کند. وی ادامه داد:با این بازی که بچه ها انجام دادند حتما در مسابقه بعدی پرسپولیس در آسیا به آزادی می روم.بعد از بازی تلفنم 30 بار شارژ تمام کرد و از کل ایران تماس می
درخشان: از حضور پیشکسوتان در ورزشگاه تشکر می کنم/ شرایط نسبتا خوبی داریم
خوب دل مردم و هواداران را شاد کنیم. وی در مورد حضور صادقیان و نوروزی در لیست بازیکنان بازی مقابل بنیاد کار گفت: صادقیان شرایط بدنی خوبی دارد ولی جا دارد که از این بهتر هم بشود در لیست بازی قرار می گیرد اما در مورد بازی کردنش باید به وضعیت و شرایط او نگاه کنیم. رضا نوروزی هم تمرینات خوبی دارد اما آمادگی کافی برای بازی را ندارد وی در خصوص شایعه درگیری کفشگری و علی عسگری در رختکن
برد پرسپولیس مهم بود یا بازی کردن آقای حاشیه؟
بروز دهد آن هم در روزی که پرسپولیس پس از ماه ها لبخند را به روی هوادارانش برگرداند. *** پرسپولیس نشان داد بدون صادقیان هم می تواتد گلیمش را از اب بیرون بکشد. مهمتر از همه بازی خوب گابریل ثابت کرد درخشان به خوبی جانشین صادقیان را یافته است. شاید علت ناراحتی صادقیان نمایش درخشان این بازیکن برزیلی باشد. پیام حالا می بیند که درخشان نود دقیقه به او بها نمی دهد و تیمش
درخشان: به دنبال برد مقابل بنیادکار هستیم
. درخشان درباره دیدار پرسپولیس با بنیاد کار ازبکستان بیان کرد: بنیاد کار تیم خوبی است و قرار است دیدار بنیاد کار مقابل النصرعربستان را مورد تحلیل قرار دهیم. سرمربی پرسپولیس اظهارکرد: به دنبال یک بازی خوب هستیم، اما در عین حال نباید ریسک کنیم و امیدواریم با توجه به شرایط خوبی که در تیم وجود دارد بتوانیم نتایج دلخواه خود را برابر بنیاد کار ازبکستان کسب کنیم. درخشان
برد پرسپولیس تنش ها را کم کرد | پرسپولیس دیروز یک تیم به تمام معنا بود
قبلی باشگاه پرسپولیس حمایت زیادی از درخشان داشت اکنون هم باید همین روند ادامه پیدا کند. درخشان بهترین شخصی است که می تواند در این مقطع به پرسپولیس کمک کند. همین کادر فعلی نشان داده می تواند به تیم کمک زیادی کند و باید حمایت ها ادامه داشته باشد. واقعاً بازیکنان امروز همت کردند و عملکرد بسیار مناسبی داشتند ان شاءالله تنش ها از تیم دور شود و در فضایی با ثبات پرسپولیس بتواند کار خود را ادامه دهد و