دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۷

ترانزیت نفتی از بندر شهید رجایی بندرعباس 110درصد افزایش یافت

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه میزان ترانزیت نفتی از بندر شهید رجایی بندرعباس در مقایسه با مدت مشابه پارسال 110 درصد افزایش یافته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)