چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۵:۴۱

شهبازی گفت قول می دهم از تو یک دختر good بسازم/ نمی دانم چرا هرکاری می کنم ...

آزاده نامداری بازیگر فیلم سینمایی مالاریا که برای اولین بار به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده است در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس ، گفت: من جزو مجری هایی نبودم که علاقه به بازیگری داشته باشم چراکه برخی از مجریان وارد این عرصه می شوند تا دیده شوند ولی من واقعا برعکس این دوستان بوده ام و علاقه اصلی ام به تلویزیون بوده است و شغلم را دوست دارم و اصلا فکرش را نمی کردم که روزی چنین کاری کنم و در فیلم سینمایی بازی کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)