پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بهار نیوز ۱۳۹۳/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۷

نامه خودروساز برتر آلمانی به همتایان ایرانی!

گروه اقتصادی: پیامکی در فضای مجازی با عنوان خواهش های خودروساز برتر آلمانی از همتایان ایرانی انتشار یافته که فارغ از جنبه طنز یا نویسنده آن، می تواند بیانگر واقعیت رابطه خودروسازان و مشتریان تولیدات این صنعت در ایران باشد که تاکنون به آن توجهی نشده و گویا انتظارها برای رفع مشکلات باید تا سال های دیگر هم ادامه یابد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)