سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۲۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۸

دوچرخه سوار سفیر محیط زیست با مدیرعامل منطقه ویژه پارس دیدار کرد

بوشهر - ایرنا - دوچرخه سوار سفیر محیط زیست که با شعار خلیج فارس گنجینه جاودانه ایران که حرکت خود را از تالاب بین المللی شادگان به سمت استان هرمزگان آغاز کرده است روز گذشته پس از حضور در عسلویه با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس دیدارکرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)