چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۹

برترین های لیگ کوهستان دوچرخه سواری قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال بر اساس برنامه ریزی هیئت دوچرخه سواری استان قم و با هدف تقویت بخش قهرمانی این رشته و همچنین شناسایی استعدادهای رشته های زیر مجموعه کوهستان، دومین دوره مسابقات لیگ کوهستان باشگاه های قم برگزار شد. رکاب زنان شرکت کننده در دومین دوره پیکارهای لیگ دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی باشگاه های استان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر این دوره در سه مرحله و در هر مرحله در رشته های کراس کانتری و دور حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)