چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۷

انریکه: سلتا دو بار ما را برده است

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، انریکه می گوید که از زمان به دست گرفتن هدایت بارسا ، آنها از سه بازی اخیر خود دو تایش را به سلتاویگو باخته اند، که باخت 4-1 در سپتامبر هنوز از یاد نرفته است. انریکه به بازیکنان بارسا اخطار داد که یک بازی دشوار دیگر برابر سلتا در پیش دارند. انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته است: سلتا همیشه روزگار را برای ما سخت کرده است. سلتا تنها تیمی ست که از وقتی که من آمده ام دوبار ما را برده است و برد دومش بسیار قاطعانه بوده. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط