چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه گل ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۳

بزیک: حیف است پرسپولیس با این فوتبالی که بازی می کند قهرمان نشود

ادموند بزیک مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است تیم برانکو با فوتبال زیبا و تهاجمی ای که بازی می کند لیاقت قهرمان شدن را دارد اما باید از فرصت هایی که به دست می آورد بهتر استفاده کند تا امتیازات مهم را از دست ندهد. بازی پرسپولیس و سپاهان چطور بود؟ من متاسفانه کل بازی را ندیدم اما آن دقایقی که دیدم، پرسپولیس سوار بازی بود و فکر می کنم حق پرسپولیس بود که سه امتیاز را بگیرد اما همیشه به بازی خوب امتیاز نمی دهند. پرسپولیس اگر همین روند را ادامه دهد، می تواند سهمیه آسیا را بگیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)