دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۰

بودجه بخش فرهنگی در همه دولت ها کم بوده است

یک عضو کمیسیون فرهنگی گفت که اعتبارات بخش فرهنگی همیشه و در همه دولت ها اعتبارات کمی بوده است. نصرالله پژمانفر در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تأکید کرد: ما در کمیسیون فرهنگی مجلس می خواهیم این وضعیت را بسامان کنیم تا توجه دولت به بودجه فرهنگی بیشتر شود. او با تأکید بر اینکه بخش فرهنگی یکی از اولویت های جدی نظام است، افزود: دولت باید اعتبارات بخش فرهنگی را در طراز مناسب تری ببیند و آن را در بودجه عمومی ارتقا دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط