پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۹

افشارزاده: مشت من نباید رسانه ای می شد

شوخی مدیر عامل آبی ها با مجری تلویزیونی در بسیاری از رسانه های ایران و جهان بازتاب گسترده ای داشت و حالا افشارزاده معتقد است که این فیلم نباید رسانه ای می شد. بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من داشتم با آقای مرادی صحبت می کردم. من سالها است او را می شناسم و با او دوست هستم. در حقیقت مشت من هم خیلی محکم نبود اما جثه او خیلی کوچک است و به نظر می رسد که من مشت محکمی به او زدم. نباید این فیلم رسانه ای می شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)