پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۵

مرفاوی: امیدوارم روند رو به رشدمان تداوم داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خوشحالم که پس از بازی با استقلال تهران که ناجوانمردانه سه امتیاز ما را گرفتند، در بازی با فولاد به امتیاز رسیدیم. صمد مرفاوی در نشست خبری پس از تساوی برابر فولاد اظهارکرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، هرچند تمام بازی ها سخت هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)