پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۲

بنگر: سبک بازی ام اینطوراست؛از لک عذرخواهی کردم/اشتباهی که حاتمی انجام ...

مدافع پرسپولیس گفت: شکست مقابل تراکتورسازی روند صعودی پرسپولیس را متوقف نمی کند. محسن بنگر در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در کل بازی خوبی بود اما متاسفانه با شکست ما همراه شد. فکر می کنم پرسپولیس توانست رو به رشد خود را در زمین حفظ کند چون بازی خوبی ارائه کردیم اما روی یک اشتباه فردی شکست خوردیم. فکر می کنم ما در لیگ دیگر شانسی برای رسیدن به سهمیه نداشته باشیم و باید در آسیا به دنبال پیروزی و صعود از گروهمان باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)