سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۹

افشارزاده: حرف های افجه ای در شأن خودش و من نبود

به گزارش ورزش 11، بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگاران ورزشی در مورد شکست استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: به نظر من بچه ها بازی خوبی انجام دادند و همه توان خود را به کار گرفتند. فوتبال است و نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد. نباید این اتفاق می افتاد اما به هر حال این طوری شد. وی در خصوص اینکه برای قهرمانی استقلال ناامید شده یا خیر گفت: به هیچ عنوان ناامید نیستم. 7 بازی دیگر مانده درست است که بازی ها سخت است اما بچه های ما در هر بازی توان خود را می گذارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط