سایر منابع:
سایر خبرها
یقین دارم در استقلال موفق می شوم| پلاکارد هواداران مسئولیتم را سنگین تر کرده است
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، علیرضا منصوریان درباره بازی اخیر استقلال و نفت تهران اظهارات جالبی را بیان داشته که در ادامه می خوانید: * زمانی که بازی می کردم باخت برایم تعریف نشده بود زمانی که بازیکن بودم فقط به برد فکر می کردم. در کنار آن 10 نفر بودند که به هم کمک می کردند، باخت برایم تعریف نشده بود. اما حالا فهمیده ام که برای یک مربی خیلی شادی یک
فروزان:عدد 4 را می بینم دلم می سوزد و خنده ام می گیرد
ملی پوش که الگوی برخی نوجوانان و جوانان است، کار درستی است؟ حرف شما را قبول دارم. همیشه سعی می کنم الگوی خوبی باشم و دنبال حاشیه هم نیستم. دنبال پاک کردن آن هستم. یک خالکوبی خاص تو که حسابی سوژه اهالی فوتبال شده است؛ آیا آن خالکوبی معروف را هم پاک کردی؟ به دنبال پاک کردن آن خالکوبی خاص و معروف هم هستم. به هر حال جوان بودم و یک کاری کردم که اشتباه بوده است به خصوص الان که عضو
عنایتی: مُد شده است که همه از هم انتقاد می کنند
از جدایی از آن انتقاد کنیم در فوتبال ما مُد شده است. رضا عنایتی اگر مشکلی با کسی دارد و فکر می کند آدم درستی است باید الآن انتقاد کند. الآن که وجود دارم باید انتقاد کنم نه اینکه از تیم بروم انتقاد کنم و بگویم فلانی این گونه بود و این کارها را کرد. همه ما باید احترام ها را در جایگاه خودشان حفظ کنیم. این زشتی ها فوتبال و تماشاگر ما را کمرنگ کرده است. متأسفانه در فوتبال ما مُد شده که همه از هم انتقاد
جباری : افتخار میکنم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم
خیلی ها فکر می کردند من بازیکن حاشیه ای هستم یا برخی می خواستند مرا حاشیه ساز معرفی کنند اما فکر می کنم مردم تا حدودی به حرف هایی که زدم رسیدند. من 2 فصل قبل از استقلال رفتم و نظر مردم باعث شد برگردم به دوران حضورم در استقلال و خاطراتم زنده شود. لطف هواداران، خاطره ای فراموش نشدنی برای من بود که هرگز از یاد نمی برم. نمی دانم این حرف را بزنم یا نه اما دوست دارم اگرشرایط مهیا بود به استقلال برگردم
هواداران استقلال این برد را به کامم تلخ کردند | پرسپولیس و تراکتورسازی شانس زیادی برای صعود دارند
گذشته تمام تلاشم را کردم تا بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و مثل گذشته در غیابم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. هدف من موفقیت در لیگ، جام باشگاه ها و جام حذفی است و روی کارم هم تمرکز دارم اما به نظر آقای کی روش احترام می گذارم و از اینکه نفت 2 نماینده در لیست تیم ملی دارد خوشحالم هر چند که فکر می کنم تیم صدرنشین می توانست حداقل 4 نماینده داشته باشیم. در مورد میانگین سنی و افراد جا افتاده از
زمان خداحافظی بازیکن محبوب استقلال
قطعی ام را گرفته و می خواهم فقط یک فصل دیگر بازی کنم. من فصل بعد برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهم کرد و خوشحال می شوم که با پیراهن استقلال و رقم زدن خاطراتی خوب، کفش هایم را آویزان کنم. او در پاسخ به این سؤال که جدایی از فوتبال سخت نیست، تأکید کرد: من از فوتبال جدا نمی شوم و قرار است بعد از پایان دوران بازیگری، دوباره در فوتبال فعالیت کنم.
حضور در تیم ملی ایران را کاملا فراموش کرده ام | الان نمی توانم درباره استقلال و پرسپولیس حرفی بزنم
/> وی در پاسخ به این سوال که ممکن است برای فصل آینده به استقلال یا پرسپولیس برود، گفت: من بازیکن تراکتورسازی هستم و الان نمی توانم درباره استقلال و پرسپولیس حرف بزنم. اگر شرایط خوب باشد، شاید سال آینده هم در همین تراکتورسازی ماندم.
بغض منصوریان ترکید: وقتی سمت نیمکت استقلال رفتم اتفاقی افتاد که از فوتبال بدم آمد
امتیاز در این فصل از استقلال گرفتی و سوهان روح هواداران این تیم شدی، جواب داد: هوادار استقلال من را درک می کند. الان به عنوان سرمربی نفت باید استقلال را می بردم. این دیگر تعهد حرفه ای است اما یک روز این 6 امتیاز را به هواداران استقلال پس می دهم. آیا منصوریان می خواهد به عنوان سرمربی آینده استقلال وقتی روی نیمکت آبی ها نشست، رفت و برگشت پرسپولیس را ببرد و 6 امتیاز را پس بدهد؟! پاسخ علی
به نفت باختیم نه منصوریان
منصوریان نیز سرمربی این تیم است. او یکی از افرادی است که در استقلال زحمت کشیده و همه آن را می دانند. ایشان الان سرمربی نفت هستند و اتفاقاً رابطه خوبی هم با ایشان داشته و دارم. شما در مصاحبه ای گفته اید برخی از هواداران استقلال با منصوریان دوستی خاله خرسه می کنند. بله، در این که منصوریان مربی خوبی است و آینده مال اوست، شکی در آن نیست اما برخی از هواداران می خواهند او را مقابل استقلال و
عزت اللهی: زیاد دنبال دیده شدن نیستم!
برای دیده شدن زیاد دارم. سردار و علیرضا جهانبهش 20 و 21 ساله هستند. من سه سال از آنها کوچکترم. پس وقت دارم که مثل آنها دیده شوم و شایستگی هایم را نشان بدهم. فعلا می خواهم پیشرفت کنم، زیاد دنبال دیده شدن نیستم! آنجا شرایط مناسب است؟ کی به تیم اصلی می رسی؟ هنوز 5 بازی از لیگ جوانان باقی مانده که اگر بتوانیم جزو سه تیم برتر باشیم به مرحله پلی اف می رویم. آنجا تیمهای مشهوری چون
لیپی: با میلان مذاکره ای نداشتم/ می خواهم سرمربی یک تیم ملی با انگیزه شوم
ندارم. اگر تیمی برای پست مدیر فنی به من پیشنهاد دهد به آن توجه می کنم. اما تا امروز در این باره با هیچ باشگاهی صحبت نکردم. دوست دارم با یک تیم ملی با انگیزه کار کنم. البته می خواهم تا تابستان قراردادی نداشته باشم و کمی استراحت کنم و بعد از آن به زمین بازگردم. در ماه های سپتامبر یا اکتبر تصمیم می گیرم و برای تصمیم گیری عجله ای نمی کنم.
زرینچه: من سرمربی استقلال نمی شوم چون زرنگ نیستم
کنم. این را به طور مثال عرض کردم. ما برخلاف نظر سرمربی کار نمی کنیم. شما از اینکه برخی مانند منصوریان سعی می کنند با شیوه خاص خودشان به نیمکت استقلال نزدیک شوند ناراحت نیستید؟ سیاست کاری است و خدا شاهد است که دلگیر نمی شوم. آنها هم کنار ما فوتبال بازی کرده اند. همانطور که گفتم فرهاد، منصوریان یا نامجو هر کدام سرمربی شوند من حمایت می کنم و تا زمانی که هستم تلاش دارم به استقلال
دست رد یک پرسپولیسی به سینه استقلال!
دارم که در این بازی 40 دقیقه بازی کردم. استاد نصیری، مربی بود و به من گفت که آماده شوم و گرم کنم. به زمین رفتم و یک گل به ثمر رساندم و پس از آن با ترکیه بازی داشتیم و از همان موقع در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفتم. * آن زمان آغاز اوج گیری شما در فوتبال ایران بود. جوانی که تا دیروز در کوچه و خیابان فوتبال بازی می کرد با شروع جوانی اتفاق بی نظیری برایش افتاده بود و در کوچه و خیابان
زندی: برای بازگشت انگیزه های زیادی دارم
دوست داشت برای چند ماه استقلالی شود اما به هر حال امیر قلعه نویی قید او را زد. گفته می شود فریدون مصدومیتش طوری است که فعلا نمی تواند به طور جدی بازی کند هر چند که در یکی از بازی های دوستانه استقلال هم به میدان رفت. فریدون در این ارتباط گفت: الان آخر فصل است و هیچ تیمی بازیکن جذب نمی کند. تا پایان فصل فوتبال فقط 2 ماه مانده ولی من سعی می کنم برای سال آینده حتما با یک تیم لیگ برتری قرارداد رسمی ببندم چون برای بازگشت به میدان انگیزه های زیادی دارم. تا آن موقع 5، 6 ماه مانده و حتما مصدومیتم بهتر می شود. ...
گفت وگوی فارس با زننده اولین گل تاریخ دربی سرخابی ها: 1400 سال دیگر هم بگذرد نام من در تاریخ می ماند
میلیون هم ارزش ندارد. بازیکنان زمان ما برای هدفی سانتر می کردند حتی یک میل هم جا به جا نمی شد. فارس: بعد از فوتبال دنبال چه کاری رفتید؟ برادرانم به من گفتند که فوتبالت تمام شده است و به دنبال کاسبی باشم. البته فوتبال را به صورت تفریحی بازی می کردم. فارس: مربیگری را دوست نداشتید؟ اتفاقا بعد از خداحافظی رایکوف سرمربی استقلال گفت بیا و دستیار من باش، اما
حال و روز اولین گلزن دربی پایتخت
کنیم. وضعیت حال حاضر استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟ قلعه نویی باید خیلی حواسش را جمع کند. 4، 5 تیم مانند، نفت، تراکتورسازی و سپاهان هر هفته در صدر جدول جا به جا می شوند و هر تیمی بلغزد قهرمانی را از دست می دهد. چند فرزند دارید؟ یک دختر و یک پسر دارم به پسرتان توصیه نکردید به دنبال فوتبال برود؟ یک زمانی دروازه بانی می کرد و حتی تیم
ته دلم از اینکه استقلال را بردیم ناراحتم
گذشته در استقلال دو بار با الشباب بازی کردیم، حریف بسیار سختی است اما اگر بخواهیم صعود کنیم باید این تیم را شکست دهیم. * فولاد ضربه نبود بازیکنانش را می خورد من فولاد را خیلی دوست دارم و زمانی هم که از امارات برگشتم دوست داشتم دوباره در اهواز بازی کنم. تمام نتایج این تیم را دنبال می کنم و آرزوی قلبی من موفقیت آنهاست. به عقیده من این تیم با اسکوچیچ در لیگ و آسیا تا جایی که می توانست
حیدری: امیدوارم مجیدی در مربیگری هم محبوب بماند /بیک زاده بامزه ترین بازیکن استقلال است
. در جامعه ما کمی این قضیه بد به مردم نشان داده شده که فوتبالیست ها پول زیاد می گیرند. * تسنیم: از دوستت فرهاد مجیدی خبری داری؟ فرهاد را کم و بیش می بینم. خیلی او را دوست دارم و امیدوارم همانطور که خوب بازی می کرد و محبوب بود در دوران مربیگری خود هم بتواند مانند بازیگری اش محبوب دل هواداران شود. * تسنیم: نظرت در مورد خبرگزاری تسنیم چیست؟ صددرصد اخبار خبرگزاری تسنیم را دنبال می کنم. تسنیم از خبرگزاری هایی است که دنبال حاشیه نیست.
اسکوچیچ: الهلال یکی از بهترین های آسیاست/ استفاده از بازیکنان محروم غیرمنطقی است
بازیکنان محروم و سرباز این تیم تصریح کرد: باید تشکر ویژه ای از مسئولان ایران انجام دهد که بازیکنان محروم ما را در اختیار ما قرار دادند هر چند که استفاده از آنهاغیر منطقی است چرا که بعضی از آنها بین 3 تا 7 ماه از فوتبال دور بودند اما اگر مجبور شوم از آنها هم استفاده خواهم کرد. وی افزود: امیدوارم بازیکنان تیمم فردا متحد باشند تا بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم هر چند که دوست ندارم بازیکنانم
دوست دارم به پرسپولیس برگردم
آوردیم. در بازی دوم مان یک پاس گل دادم که باعث برد تیم شدم. خداراشکر حسین حسینی و شعیب امیری دو بازیکن دیگر تیم هم در تیم جا افتادند. من نیم فصل از تیم های خودمان مثل پدیده، استقلال خوزستان و سپاهان پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم به ارمنستان بروم و تجربه کسب کنم و به تیم خای ایرانی کمک کنم. او امیدوار است به پرسپولیس برگردد و در همین خصوص گفت: دوست دارم به تیم های بهتر ترانسفر شوم اما برایم
دوست دارم به استقلال برگردم!
خودم هستم را دوست دارم. * دوران کودکی ات چطور بچه ای بودی؟ - اصلا شر نبودم. رشته تحصیلی من تجربی بود اما وقتی به صورت جدی فوتبال را دنبال کردم ترجیح دادم رشته ام را عوض کنم و به رشته علوم انسانی رفتم. * چرا هیچ وقت تحصیلاتت را ادامه ندادی؟ - اتفاقا تصمیم دارم که ادامه دهم. من به خاطر فوتبال زیاد شهرستان می رفتم و به همین دلیل نمی توانستم به درس خواندن
منصوریان: نمی توانستم روز بازی استقلال از نیمکت بلند شوم
. با سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر در سال 93 گفت و گو کرده ایم. بعدازظهر پنجشنبه بدی را برای استقلالی ها درست کردی... چه بگویم؟ البته در دنیای فوتبال حرفه ای این اتفاقها می افتد. اما تقریبا توانستی استقلال را از کورس خارج کنی... از استقلالی ها می خواهم که من را حلال کنند. البته این جمله شما به درد آنها نمی خورد. در هر حال چند کار غیر
ماجرای پیشنهاد رویانیان به قلعه نویی برای هدایت پرسپولیس
الله زاده تماس داشتم، آخرین بار آن هم حدود 1.5 ماه پیش بود. در مورد وزارت ورزش بود یا استقلال و پرسپولیس؟ درددل بود، فتح الله زاده به من گفت تو به سازمان خصوصی سازی رفتی چرا به من نگفتی؟ گفتم آن جلسه در مورد پرسپولیس بود، گفت من هم می خواهم بروم، من هم به پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی زنگ زدم و گفتم فتح الله زاده هم می خواهد نزد شما بیاید او هم گفت: خیلی هم خوشحال می شوم
وقتی از استقلال جدا شدم سختترین روز زندگی ام بود
گردان به آنجا رفت و حتی خودش را تا سطح ملی بالا کشید. من نمی خواهم در مورد رقبای تیم مان صحبت کنم، ولی همین تراکتورسازی را ببینید که از این لحاظ ضربه خورد. حرف من کلا این است که به غیر از فوتبال، خیلی ها از این حضور دروازه بانان خارجی نفع می برند. اگر وحید طالب لو تا آخر فصل روی نیمکت بنشیند واکنشش چیست؟ مطمئن باشید تا آخر در خدمت تیمم خواهم بود، حتی اگر به من بگویند تا آخر عمر تیمت
قلعه نوی: در ایران بخواهی سالم کار کنی ریشه ات را می زنند!/300 سالمه!
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شاید به جرات بتوان گفت که سال 93 سال خوبی برای امیر قلعه نویی نبود. قلعه نویی در لیگ سیزدهم در حالی که استقلال شانس قهرمانی داشت، با این تیم پنجم شد. در لیگ چهاردهم با وجود شروع خوب، استقلال روند نزولی پیدا کرد و با شکست مقابل پرسپولیس و کنار رفتن از جام حذفی نیم فصل اول را به پایان رساند. ناکامی های قلعه نویی با استقلال تنها روزهای بد این مربی نبود و
گوندوگان: دوست دارم به رئال یا بارسا بروم
توانستند ستایش همگان را بر انگیزند. یکی از ستاره های دورتموند که سهم بسزایی در نایب قهرمانی این تیم داشت ایلکای گوندوگان بود که با بازی های خوب خود توجه باشگاه های سرشناس اروپایی را به خود جلب کرد. این بازیکن ترک تبار یکی از بازیکنانی بود که توسط یورگن کلوپ به فوتبال اروپا معرفی شد. گوندوگان درباره وضعیت خود در این فصل گفت: احساس می کنم در شرایط خوبی قرار دارم و بهتر از هر زمان دیگری هستم. به
مگویان: استقلال به بیرانوند باخت نه نفت
مدافع ارمنستانی استقلال باید ظرف روزهای آتی در اردوی تیم ملی ارمنستان شرکت کند. هرایر در بازی با نفت تهران سومین هفته پیاپی حضور متوالی اش در ترکیب استقلال را پس از تعطیلات 50 روزه لیگ تجربه کرد. تجربه ای تلخ که انتظارش را نمی کشید و دوست داشت تیمش با برد از زمین خارج شود. به فرم مطلوب جسمانی دست یافته ای؟ بله! شرایطم خیلی خوب است و با صلاحدید کادرفنی به عنوان یار جانشین به
90/ آقایان چرا بسکتبال را از بلاتکلیفی در نمی آورید؟
شرایطی. من تا دو هفته پیش خودم فکر می کردم با پتروشیمی تمام کرده ام و این فصل با آنها خواهم بود که متاسفانه شرایطی که گفتند کمی ناامید کننده بود. من به آقای یاوری علاقه خاصی دارم و برای شان هم احترام قائلم. با همه اینها باز هم می گویم من هنوز قرارداد نبسته ام و اگر شرایط پتروشیمی بهتر شود از ته قلبم می گویم دوست دارم برای آنها بازی کنم چون مردم جنوب را عاشقانه دوست دارم. 90: یک بحث دیگری هم
رویانیان: هرچقدر اصرار کردم یحیی نماند/ بعید می دانم مدیرعامل پرسپولیس شوم
زیادی داشتم. مدارس فوتبال زیادی را راه اندازی کردیم و می خواستم در سراسر کشور این مدارس را فعال کنیم. دانشگاه برای پرسپولیس راه اندازی کردیم و به دنبال ایجاد آکادمی حرفه ای بودیم اما نشد. * الان افسوس نمی خوردید که به اهدافی که داشتید نرسیدید و نتوانستید کار ماندگاری در باشگاه انجام دهید؟ - چرا، خیلی هم افسوس می خورم. من برنامه هایی داشتم که می توانست پرسپولیس را به الگویی برای سایر
قنبرزاده: منصوریان به جای استقلال باید به نفت بپردازد/تلویزیون عیدی باشگاهها را بدهد/چه توقعی دارید؟ما ...
بازی را ببریم با تیم صدر گروه از این نظر به تساوی میرسیم. پس ما خیلی هم از گردونه رقابت عقب نیفتادیم. قنبرزاده اضافه کرد: ما در ازبکستان در دقیقه 85 روی آن اتفاق در دقایق پایانی گل خوردیم وگرنه مستحق باخت نبودیم و در دیدار با العین هم که اگر داور آن پنالتی را به اشتباه نمی گرفت ما الان 3 امتیازی بودیم. به هر حال من از مردم و همه کسانی که به فوتبال این مملکت عرق دارند می خواهم تا مانند