چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۷

اسکوچیچ: الهلال یکی از بهترین های آسیاست/ استفاده از بازیکنان محروم ...

به گزارش خبرگزاری فارس ، اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فولاد و الهلال درباره بازی فردا گفت: فردا به مصاف یکی از بهترین تیم های آسیا می رویم و من احترام خاصی برای این تیم قائلم و امیدوارم الهلال را ببریم هر چند که آنها نسبت به ما با سیستم چرخشی کار می کنند و ما دیدیم که این تیم در لیگ عربستان با یک سیستم کار می کنند. در لیگ قهرمانان آسیا با سیستمی دیگر و این به این معنی است که آنها از بازیکنان زیادی برخوردار هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)