سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ - ۰۱:۲۴

اعتراض سرمربی آلاوز: اندریک باید اخراج می شد / عکس

طرفداری | از نظر لوییز گارسیا، مهاجم جوان لوس بلانکوس باید با کارت قرمز جریمه می شد. برتری رئال مادرید برابر آلاوز حاشیه کم نداشت و هر دو تیم به تصمیمات داور این مسابقه معترض بودند. یکی از جنجالی ترین صحنه های این تقابل، خطای اندریک روی مدافع آلاوز بود که الخاندرو مونیز برای جریمه مهاجم رئال مادرید به تنها یک کارت زرد بسنده کرد. در این صحنه، اندریک پای خود را بین پاهای مدافع آلاوز برده و ضربه ای به سمت بالا وارد می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)