چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۲

تازه ترین نمایشگاه هنرمند پیشکسوت برپا شد - نگاهی به گذشته

سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: تازه ترین نمایشگاه آثار مهدی محمد علیزاده نقاش و مدرس پیشکسوت هنرهای تجسمی از روز پنجشنبه بیستم خرداد ماه در گالری آریا برپا شد. به گزارش خبرنگار بی باک، مهدی محمد علیزاده نقاش و مدرس پیشکسوت هنرهای تجسمی تازه ترین نمایشگاه خود را از روز پنجشنبه بیستم خرداد ماه در گالری آریا برپا کرد و این نمایشگاه نقاشی تا 31 خرداد ماه در گالری یاد شده میزبان علاقه مندان هنر نقاشی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)