دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
چند ثانیه ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۲:۰۱

اختصاصی - آذری چراغ سبز نشان داد

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان از اعزام تیم این باشگاه به رقابتهای وزنه برداری قهرمانی باشگاه های آسیا خبر داد. آذری گفت : تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان نماینده ایران در این مسابقات که در آبان ماه سال جاری در چین برگزار خواهد شد ، شرکت خواهد کرد. وی افزود : برای حضور قدرتمند تیم ذوب آهن اصفهان در این مسابقات هماهنگی های لازم را با مسوولان فدراسیون وزنه برداری به عمل خواهیم آورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)