سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۰:۱۸

15کشور در مسابقات شطرنج مدارس آسیا در تهران شرکت می کنند

مجتبی دانشفر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات شطرنج مدارس آسیا 19 تا 28 تیرماه در هیات شطرنج استان تهران و سالن فدراسیون برگزارمی شود. وی تصریح کرد: تاکنون 170شطرنج باز خارجی و 200 شطرنج باز از کشورمان برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند. دانشفر گفت: ثبت نام این مسابقات به دو روش سهمیه ای(15نفربه ازای هر تیم) و آزاد(بدون محدودیت نفرات) انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)