دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۳:۱۴

برگزاری مراسم تقدیر از ملی پوشان والیبال با اهدای پاداش صعود به المپیک

مراسم تقدیر از والیبالیست های ایران بخاطر صعود به المپیک برگزار شد. مراسم تجلیل از تیم ملی والیبال ایران شنبه شب برگزار شد و ملی پوشان ایران که برای نخستین بار سهمیه المپیک را کسب کردند پاداش خود را از مسئولان ورزش دریافت کردند. در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش، نصرالله سجادی و مناف هاشمی معاونان وزیر ورزش، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون حضور داشتند. طی این مراسم فدراسیون والیبال بابت المپیکی شدن تیم ملی به بازیکنان پاداش داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)