سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۵

تراکتوری ها سورپرایزم کردند/درباره بازگشت آندو حرفی ندارم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امسال اولین سالی است که با قلبم تیمم را انتخاب می کنم و از این اتفاق بسیار خوشحالم. سینا عشوری در گفت وگو با کاپ، درباره حضور دوباره اش در تراکتورسازی و گرفتن رضایتنامه اش از ذوب آهن اظهار داشت: جا دارد ابتدا از سردار آجرلو تشکر کنم که خیلی تلاش کردند تا رضایتنامه من صادر شود. همچنین از سعید آذری تشکر ویژه می کنم که بسیار همکاری کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط