سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۸

اپل فروشنده انرژی خورشیدی می شود!

اپل به تازگی به انرژی های سبز و به ویژه انرژی خورشیدی علاقه مند شده و زیرمجموعه جدیدی با نام Apple Energy LLC را ایجاد کرده که قرار است در این مجموعه از انرژی خورشیدی کسب درآمد کند. اپل کمپانی شناخته شده ای که اکثر افراد آن را با تولید آیفون های پرطرفدار، آیپدهای دوست داشتنی و محصولات منحصربه فرد می شناسند، به تازگی به عرصه جدیدی وارد شده است که در آینده به دلیل اتمام سوخت های فسیلی از آن بیشتر می شنوید! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)