چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۴

بازیکنان نفت به ملوان می آیند

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان گفت:در هفته های آینده خبرهای خوبی را به هواداران فوتبال در استان گیلان می دهیم. به گزارش کاپ،مهران دیده بان درباره وضعیت بازیکنان تحت قرارداد نفت پس از واگذاری امتیاز به باشگاه ملوان اظهار داشت:بازیکنانی که با نفت قرارداد داشتند به ملوان می آیند.این طبیعی است و انجام می شود.در این باره مذاکراتی را با این بازیکنان در روزهای آینده انجام می دهیم.در هفته های آینده خبرهای خوبی را به هواداران فوتبال در استان گیلان می دهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)