سایر منابع:
سایر خبرها
وقتی منصوریان به من اعتقاد ندارد چرا باید آبی پوش می شدم؟
ترکیب نفت را از دست می دهی. وی در مورد اینکه شاید منصوریان او را به دلیل قهر از تیم نفت در فصل گذشته، نیمکت نشین کرد، تأکید کرد: اصلاً این مسئله را قبول ندارم. بحث نیمکت نشینی و بازی ندادن به من همان بحث اعتقاد نداشتن منصوریان بود. من الان راحت می توانستم در استقلال بازی کنم چون با باشگاه مذاکره کردم اما وقتی به مهاجم خودش در نفت فرصت نداد چطور به استقلال بروم و نیمکت نشین شوم؟ من در نفت
رامبد جوان : یعنی ما آن قدر ابله و نمک نشناس هستیم که برای دعوت جانباز به برنامه مان سفارش شود؟
به نظرم تلویزیون سیستم بسیار عجیبی است. شما می خواهید به عنوان کمدین شناخته شوید؟ نه اصراری ندارم. خیلی هم کمدین نیستم. کمدین بوده اید، اما الان خیلی کم رنگ شده است، در چند سال اخیر با یکسری فیلم هایی که بازی کردید مانند گناهکاران از این فضا خارج شده اید؟ نه من آن را سهم هر کسی می دانم که دارد کار می کند، فرد دلش می خواهد کار دیگری هم انجام دهد. من اگر
جهانبخش: منتظر یک ترانسفر خیلی بزرگم
پیدا کنم، اما سال بعد از آن، فصل فوق العاده ای داشتیم، در آن سال من هم توانستم همه تجربیاتی که از آن سال و سقوط به دست آورده بودم به کار بگیرم، پس از آن نیز یک انتقال خوب داشتم به باشگاه آلکمار که به نظرم انتخاب مناسبی بود و از آن بسیار راضی هستم. در هلند انتظارات از من بالا رفت با توجه به بازی هایی که برای تیم هایم در هلند داشتم انتظارات از من کمی بالا رفته است، البته من بیشتر
مهمترین خبرهای ورزشی در ساعات گذشته
10 دقیقه با علیرضا منصوریان صحبت کردم و به استقلال رفتم. او را از دو سال پیش می شناسم، در تیم ملی امید هم پیگیر بازی های من بود و یادم می آید که یک روز در هتل اوین اردو داشتیم، به من گفت تو بازیکن خودم هستی و شک نکن یکی، دو سال آینده تو را به تیمی می برم که خودم باشم. من نسبت به بازی تو حس خوبی دارم. علاوه بر آن در دیدارهایی که با تیم ملوان در مقابل تیم منصوریان قرار گرفتم، همیشه فوتبال محکم و
چرا به حوزه آمده ایم؟/ بعضی ها را خدا خود انتخاب می کند
پایین صندلی نشسته بودم و خودم را به پای امام چسبانده بودم. چسبیده بودم به پای حضرت. همان در خواب بهشان گفتم آقا من را دوست ندارید؟ فرمودند چطور من دوستت ندارم! در حالی که خود من چندین سال است عهده دار تربیتت هستم. خب این ها را هم داریم که امام به یکی می گویند من چند سال است تربیتت می کنم، بزرگت می کنم. خیلی هم دوستت دارم؛ دوستت نمی داشتم که تربیتت نمی کردم! پس این همان جمله ی آیه قرآن است: لتصنع علی
پناهیان: باید زندگی مان را درست کنیم تا بتوانیم عاشق خدا شویم/ سامری های امت پیامبر(ص) دنبال دین و عرفان ...
یاد می دهند و به آنها تأکید می کنند که این مطلب را به دشمنان خودتان یاد ندهید چون دشمنان شما از همین اصول استفاده می کنند و زندگی خودشان را بهتر می کنند و بعد هم برای نابودی شما اقدام می کنند. هدف دوم از طرح این بحث: اصلاح زندگی و رسیدن به زندگی بهتر/ دین حتی می تواند فوتبال ما را بهتر کند اولین هدف ما از این بحث، رفع سوء تفاهم است، دومین هدف ما اصلاح زندگی و تحصیل زندگی بهتر است یعنی اینکه ما
با نامردی مرا در استقلال بازی نمی دادند
گذشته پیش زمینه آن را برایم ایجاد کرده بودند. کم کم به این مسئله عادتم داده بودند. از نیم فصل یکسری آدم ها یکسری اتفاقات را رقم زدند پس دیدن لیست مازاد برایم جای تعجب نداشت. وی ادامه داد: در دو سه سال اخیر زیاد به بازی گرفته نشدم و خودم شخصا فکر می کنم دلیل این موضوع فوتبالی و فنی نبود. وی در مورد اینکه منصوریان نام او را در لیست خروج قرار داد، افزود:مشکلی با ایشان ندارم. با
با نامردی مرا در استقلال بازی نمی دادند
عادتم داده بودند. از نیم فصل یکسری آدم ها یکسری اتفاقات را رقم زدند پس دیدن لیست مازاد برایم جای تعجب نداشت. وی ادامه داد: در دو سه سال اخیر زیاد به بازی گرفته نشدم و خودم شخصا فکر می کنم دلیل این موضوع فوتبالی و فنی نبود. وی در مورد اینکه منصوریان نام او را در لیست خروج قرار داد، افزود:مشکلی با ایشان ندارم. با جدایی از استقلال یک جوری کنار آمدم. دنبال مقصر هم نیستم. یک روز
گفت و گو با اولین بانوی ایرانی فاتح اورست و لوتسه
به چارچوب و قالب خاصی اجبار نمی کرد و هرکجا می خواستی می توانستی راه خود را جدا کنی. این دقیقا همان چیزی بود که من به دنبال آن بودم. کوهنوردی را به صورت کوه گردی در 35 سالگی شروع کردم. خیلی دیر شده بود و دوستان کوهنوردی که اکنون با آن ها در تماس هستم تعجب می کنند که من اینقدر دیر شروع کرده ام ولی بسیار موفق شده ام. چون کوهنوردان معروف معمولا کوهنوردی را از سنین شش تا هفت سالگی و در نهایت نوجوانی
زندگی جهنمی در خانه شوهر شکاک
مهر طلاق به شناسنامه ام خورد. یک سال بعد از جدایی با راهنمایی یکی از دوستانم با رضا آشنا شدم و به عقدش درآمدم، فکر می کردم بخت با من یار شده اما بعد از 3 سال زندگی مشترک بار دیگر تقدیر مرا به دادگاه کشاند و حالا نمی دانم چه سرنوشتی پیش روی من است. این زن 25 ساله در حالی که ترس از آینده در چهره اش پیدا بود. با اضطراب ادامه داد: از خجالتم حتی نتوانستم به خانواده ام بگویم که تنها زندگی می
اگر بین من و برانکو مشکلی بود که امسال به پرسپولیس نمی آمدم. من با نظر مستقیم برانکو پرسپولیسی شدم
امیدوارم همه اتفاقات فصل گذشته را جبران کنند . * چطور شد دوباره به پرسپولیس برگشتی؟ وقتی از فوتبال قطر برگشتم قرار بود دوباره پرسپولیسی شوم اما آن موقع شرایط مهیا نشد. پارسال هم گفتم که همیشه پرسپولیس برای من در اولویت است ولی قسمت نبود که فصل قبل با پیراهن تیم محبوبم به میدان بروم. امسال هم منتظر پرسپولیس بودم و نمی خواستم با هیچ تیمی مذاکره کنم. از پرسپولیس هم پیشنهاد رسید و
گپی با ابراهیم تهامی درباره زندگی شخصی و حرفه ای اش
است: ابتدا از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه تان شروع کنیم. من اصلا تلویزیون نگاه نمی کنم. معمولا در سالن هستم و فوتبال بازی می کنم یا در تمرینات تیم استقلال اهواز حضور دارم. برنامه های صدا و سیمای کشورمان را نگاه نمی کنید یا در مجموع تلویزیون تماشا نمی کنید؟ در مجموع تلویزیون را دوست ندارم گاهی به خانه می آیم و بچه ها را می بینم که فیلم می بینند ولی من
گفتگو با - مسعود پزشکیانِ - محبوب
مربوط به کشور ما نیست. به هر حال سن که می گذرد، عروق تنگ می شود و عروق که تنگ شد، باعث بیماری قلبی می شود. باید بدانیم که نوع غذایی که می خوریم، فعالیتی که داریم و حتی نحوه گفتگو و استرسی که داریم، همگی در گرفتگی عروق تاثیر دارد و بعد سکته های قلبی و مغزی به دنبال آن می آید و بیماری های کلیوی و چشمی شدید می شود و هر چیزی که به تبع فشار خون می آید، مثل قند تشدید می شود. اگر بشود اینها را
والی: من و فولاد دنبال رفع محرومیتم هستیم
بازگشت والی با شرایطی همراه است. *آقای والی حدود یک سال و نیم است که از محرومیت شما می گذرد و در این مدت خیلی تلاش کردید تا از محرومیت تان کاسته شود ولی این طور نشد. بله، همین طور است؛ 26 آبان ماه، دو سال محرومیتم به پایان می رسد و اکنون باز هم خودم، باشگاه و آقای سعداوی دنبال کارم هستیم تا دو، سه ماه پایانی آن بخشیده شود و بتوانم برای فولاد در فصل شانزدهم به میدان بروم. اگر
ناراحتی یک استقلالی از شایعه خداحافظی
یکسری اتفاقات را رقم زدند پس دیدن لیست مازاد برایم جای تعجب نداشت. دنبال مقصر هم نیستم. یک روز باید می رفتم اکنون در دوره منصوریان از استقلال رفتم شاید این جدایی در دوره فرد دیگری رخ می داد. با وجود جدایی از استقلال، برهانی هنوز می خواهد فوتبال بازی کند و قصد خداحافظی ندارد: متولد سال 62 هستم و امیدوارم همچنان بتوانم بازی کنم و به فوتبال ادامه دهم. رضا عنایتی 39 سال سن دارد اما مثل یک جوان 27 و 28 ساله شاداب است. به نظرم سن یک عدد است.
عمرم را در این تیم گذاشتم حالا مازاد شدم!
به گزارش ترنم دشتی به نقل از؛ افکارنیوز ، شهاب گردان درباره قرار گرفتنش در لیست مازاد، ناراحتی از مسئولان سپاهان، آینده فوتبالی خود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را بر زبان آورد که در ادامه می خوانید: حضورم در لیست مازاد فنی نیست من با باشگاه سپاهان قرارداد داشتم و دلیل اینکه کنار گذاشته شدم رانمی دانم. شاید مسئولان باشگاه برای خودشان دلایل منطقی داشته باشند اما از نظر من این
ناگفته های "آرش برهانی"
آرش برهانی که میهمان برنامه فصل داغ فوتبال شبکه ورزش بود، در خصوص جدایی اش از استقلال و مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که گزیده ای از صحبت های این بازیکن را در زیر می خوانید: * با جدایی ام از استقلال کنار آمدم چون می دانستم هر آمدنی یک روز رفتنی هم دارد. * از دیدن نامم در لیست مازاد تعجب نکردم چون یکسری افراد از نیم فصل سال گذشته زمینه این اتفاق را برایم ایجاد کرده بودند
مجیدی: همین که منصوریان به من اعتماد کرد برایم کفایت می کند
میثم مجیدی همکلام شدیم که گفت و گوی این بازیکن را در ادامه می خوانید: *از شرایط استقلال در نقل و انتقالات صحبت کن. فعلا که آقای منصور یان بازیکنان مورد نیازش را جذب کرده و لیست سایر بازیکنان ی که قرار است باشگاه به خدمت بگیرد را در حال مذاکره هستند. امیدوارم تیم خوبی را برای فصل بعد ببندیم تا بتوانیم قهرمان ی را در پایان فصل به هواداران تقدیم کنیم. فکر می کنم تا به حال هم در
افشاگری بازیکن سابق استقلال تهران در خصوص منصوریان
به گزارش آراس:مهدی مؤمنی در واکنش به قرار گرفتن در لیست مازاد باشگاه استقلال گفت: پیش از اینکه لیست مازاد استقلال اعلام شود گفته بودم که بعید است در لیست منصوریان برای فصل آینده باشم. حتی اگر در لیست او هم بودم با اینکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشتم با او صحبت می کردم تا به صورت توافقی از استقلال جدا شوم. مشکلات من با منصوریان به زمان حضورم در نیم فصل اول در تیم نفت بر می گردد و در واقع او
از دیدن لیست مازاد "استقلال" تعجب نکردم
وکیل ملت: مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی نکردنم در استقلال فوتبالی نبود.
قد آرزوهایم بلند است
صحبت هایش می نشینم تا بیشتر از خودش برایم بگوید... از دلخوشی ها و دلتنگی هایش! فاطمه سادات خیلی قشنگ حرف می زند. از آن مدل حرف زدن هایی که دلت می خواهد، هیچ صدایی نباشد و فقط صدای او را گوش کنی. شروع به صحبت کردن که می کند، ساکت می شوم... او می گوید: من فاطمه سادات قریشی خامنه هستم متولد سال 1364، 97 سانتی متر قد دارم و الان که اینجا نشسته ام لیسانس نقاشی دارم و حدود 2 سال است که مجوز
نیمکت نشینی ام فوتبالی نبود/ یک روز باید از استقلال می رفتم
رساندم. با منصوریان هم مشکلی ندارم. یک روزی باید از استقلال می رفتم و حالا این اتفاق افتاد. با این قضیه کنار آمدم. دنبال مقصر هم نیستم. از فصل پیش خودم را آماده کرده بودم. مهاجم استقلال در لیگ پانزدهم در ادامه خاطرنشان کرد: رضا عنایتی در سن 39 سالگی، مانند یک جوان 28 یا 29 ساله بازی می کند. پس سن یک عدد است. من هم متولد سال 62 هستم و قصد خداحافظی ندارم. برهانی در پایان گفت: امیدوارم
از من خوششان نمی آید برای همین در لیست مازاد هستم
به گزارش افکارنیوز ، رحمان احمدی درباره قرار گرفتنش در لیست مازاد، اختلافش با مسئولان سپاهان، شایعه حضورش در پیکان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید: از من خوششان نمی آمد صورت ماجرا این است که همه چیز به صورت طبیعی رخ داده است. من با سپاهان قرارداد دارم و باشگاه از من خوشش نمی آید و کنارم گذاشته است. به هر حال نمی شود بحث
شکار بزرگترین ستاره بازار نقل و انتقالات؛
کنیم و با هم رفت و آمد داریم. او در پر سپولیسی شدن من بی تاثیر نبود و دوستی با او را غنیمت می شمارم. امیدوارم که جواب همه محبت ها را بدهم. بازیکن جدید تیم فوتبال پر سپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا منصوریان بابت انتخاب او ناراحت شده است یا نه، گفت: من از ابتدای فو تبا لم یکسری اتفاقات را به چشم دیده ام که معجزه بوده اند. مثلا یک سال بود که می خواستم به تیمی بروم و نرفتم و آن تیم به لیگ دسته