سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۰۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۱:۴۶

با نامه اسدی به قنبرزاده؛ واگذاری نفت به ملوان در پرده ابهام قرار گرفت

فدراسیون فوتبال رسما با واگذاری امتیاز باشگاه نفت به ملوان مخالفت کرد. به گزارش خبرنگار کاپ ،در حالیکه روز گذشته باشگاه نفت رسما اعلام کرد که باشگاه ملوان در مزایده واگذاری امتیاز این باشگاه برنده شده است،حالا با مخالفت رسمی فدراسیون فوتبال این موضوع وارد فاز تازه ای شده است. بلافاصله پس از این اتفاق،علی کاظمی دبیر سازمان لیگ در نامه ای به رییس فدراسیون فوتبال انتقال باشگاه نفت را به خارج از استان به مصلحت ندانست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)