دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۳۱

کنعانی زادگان: منصوریان من را از ملوان گرفت

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن جدید تیم فو تبا ل استقلال با انتقاد از کسانی که در روزهای گذشته به او فحاشی کرده اند، گفت: من از ملوان به استقلال رفته ام و تا به حال هم یک بازی برای پرسپولیس انجام نداده ام، اما هواداران پرسپولیس به من فحاشی می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)