سایر منابع:
سایر خبرها
اگر منصوریان مرا در استقلال می خواست زودتر خبرم می کردند
0 هافبک تیم نفت تهران گفت: به تصمیم منصوریان مبنی بر نخواستنم احترام می گذارم. فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : اگر منصوریان مرا در استقلال می خواست زودتر خبرم می کردند تیم فوتبال نفت تهران روزهای سختی را پیش رو دارد.این تیم که از روز گذشته بصورت نصفه و نیمه و بدون سرمربی استارت زد حالا دلخوش به روزهای آینده است؛ روزهایی که این تیم با جذب بازیکنان
بحث خیانت در فوتبال را قبول ندارم
به گزارش وانانیوز ، علی حمودی پس از ثبت قراردادش در هیأت فوتبال تهران در جمع خبرنگاران گفت: من چند پیشنهاد داشتم اما دوست داشتم با مجید جلالی دوباره کار کنم. 4-5 سال پیسش با او کار کرده بودم. پیکان را به خاطر آرامشی که دارد و مدیریت خوبش انتخاب کردم. وی در مورد جدایی از سپاهان و بخشیدن مبلغ زیادی از طلبش گفت: همه چیز پول نیست. می خواستم جایی بروم که آرامش باشد. با سپاهان توافق نکردم
مبعلی: از منصوریان دلخور نیستم
ادامه دهم خودم خیلی دوست داشتم در آنجا باشم. واقعیت این است که باشگاه فولاد به من پیشنهادی نداد. در این 4، 5 سالی که از فوتبال خارج ایران به کشور برگشته ام چه مدیریت و مربیان قبلی و چه مدیریت و مربیان کنونی فولاد مرا نخواسته اند. البته به نظر آنها احترام می گذارم و آقا نعیم (سعداوی) را مربی خوبی و دوست خودم می دانم و معتقدم تیم خوبی بسته است. شاید اگر آنها مرا می خواستند برای ادامه فوتبالم به
خیز سوشا مکانی برای گرفتن جای حقیقی
دو سال پیراهن پرسپولیس را به تن کردم. در این دو سالی که در پرسپولیس بودم پیشنهاد اروپایی داشتم و حتی خانم سمیعی به صورت مستقیم با حمیدرضا سیاسی صحبت هایی کرده بود تا من به اروپا بروم اما سیاسی به خانم سمیعی گفته بود که ما به او نیاز داریم و رضایت نامه اش را نمی دهیم. البته خودم هم در آن مدت دوست داشتم به پرسپولیس کمک کنم و افتخار می کنم که دو سال پیراهن بزرگانی را به تن کردم که قطعا برای هر
روزی که علی کریمی با استقلال قرارداد بست
به گزارش افکارنیوز ، علی کریمی در گفت و گویی به ماجرای بستن قرارداد داخلی با استقلال پرداخت و از علاقه برادرش به تیم رقیب، علی رغم حضور در پرسپولیس پرده برداشت. علی کریمی در گفت و گویی متفاوت درباره زوایای دیگری از علایق و ناگفته هایش صحبت کرده است. قسمت دوم این گفت و گو را در ادامه می خوانید. برای مطالعه قسمت اول این گفت و گو نیز به اینجا مراجعه کنید.
ابراهیمی: به خاطر هواداران به استقلال آمدم زیرا در قلب من جای دارند
0 امید ابراهیمی ،هافبک آبی پوشان با بیان اینکه چند پیشنهاد خوب از تیم های قطری داشتم، گفت: تنها به خاطر هواداران به استقلال آمدم زیرا آنها در قلب من جای دارند. فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : امید ابراهیمی پس از ثبت قرارداد یک ساله اش در هیات فوتبال استان تهران در مورد صحبت های مطرح شده در خصوص قرارداد میلیاردی اش با استقلا گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد، من با
منصوریان: باید به پورحیدری و معینی گزارش بدهم/ هیئت مدیره از روند ما رضایت داشت
که به این بازیکن کمک کنیم. سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره این مسئله که پرویز مظلومی قرارداد خود را فسخ نکرده و به همین دلیل سرمربی جدید نتوانسته قرارداد خود را ثبت کند، گفت: قرارداد مربی با بازیکن متفاوت است. در کادر فنی تعداد نفرات مشخصی نداریم. با این حال معتقدم پرویز مظلومی برای این تیم زحمت کشیده و مربی خود من هم بوده و دوست دارم احترام او حفظ شود. با بهرام افشارزاده صحبت کردم و
سرمربی استقلال: مظلومی برای تیم زحمت کشیده و باید احترامش حفظ شود
0 سرمربی استقلال: مظلومی برای تیم زحمت کشیده و باید احترامش حفظ شود. سرمربی استقلال گفت باید احترام پرویز مظلومی باید حفظ بشود. فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : سرمربی استقلال: مظلومی برای تیم زحمت کشیده و باید احترامش حفظ شود. سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گویا فسخ نکردن قرارداد پرویز مظلومی برای او دردسرساز شده و تا این اتفاق رخ ندهد
منصوریان: رحمانی لایق شماره 7 استقلال است/ همه باید اصول حرفه ای را یاد بگیرند
او حفظ شود. با افشارزاده صحبت کردم و خواستم که به وضعیت مظلومی رسیدگی شود و اگر مطالباتی مانده آن را پرداخت کنند. در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و معلوم نمی کند که حتی خود من فصل آینده در این تیم باشم یا نه و باید احترام کسانی که برای استقلال زحمت می کشند حفظ شود، با این حال من روال قانونی را نمی دانم که برای ثبت قرارداد من نیاز به فسخ قرارداد مظلومی وجود دارد یا نه. بدنساز مدنظر استقلال؟ واقعیت این
تصمیمم را گرفته بودم که با استقلال قرارداد امضا کنم
ها بتوانیم نتایجی در خور شان استقلال کسب کنیم. وی همچنین افزود:اینجا هیات فوتبال است و شما می توانید ببینید بازیکنان چقدر پول گرفتند. سه، چهار مدیرعامل تماس گرفتند و گفتند که مرا می خواهند. اما من تصمیمم را گرفته بودم و می خواستم با استقلال قرارداد امضا کنم. خودم در لحظه آخر تصمیم گرفتم و دوست داشتم که در استقلال بازی کنم. میخواستم به علی آقا کمک کنم. با افتخار میگویم که از ماندن در
اهداف خاصی داشتم که به استقلال آمدم
0 مهاجم استقلال گفت: به زودی از لحاظ بدنی به شرایط ایده آل خواهم رسید. از آقای منصوریان تشکر می کنم که به من اعتماد کرد. فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : اهداف خاصی داشتم که به استقلال آمدم آرش افشین پس از ثبت قرارداد خود با استقلال در هیأت فوتبال تهران اظهار داشت: قرارداد من دوساله است. دوسال در خدمت این تیم خواهم بود. من سهمیه آزاد بودم. چون از نیم
معرفی عاملان ماندن ابراهیمی و آخرین وضعیت حاجی صفی و شهباززاده
داشته باشد. امیدوارم اگر شرایط فراهم شود و بخواهد در ایران بازی کند ما بتوانیم احسان را به باشگاه خودمان بیاوریم. آخرین وضعیت سجاد شهباززاده وی در این مورد گفت: یک بخش این است که سجاد می خواهد در لیگ اروپایی بازی کند. سوپر لیگ ترکیه هم کیفیت خوبی دارد. من در خط حمله روی سجاد حساب کرده ام. اما وقتی خودم را جای سجاد می گذارم به مسئولان تاکید کردم که با احترام با او صحبت کنند. اجازه
نظر کاوه رضایی در مورد شهباززاده
به گزارش قومس به نقل از دانا کاوه رضایی بعد از عقد قرارداد با استقلال گفت: خیلی خوشحالم که به استقلال آمدم. این تیم بسیار بزرگ است و امیدوارم بتوانم امسال مثمرثمر باشم و در پایان فصل قهرمانی را تجربه کنیم. وی در مورد اینکه حضورش در استقلال خیلی پرحاشیه بود، تصریح کرد: حرف خاصی دراین مورد ندارم. دوست داشتم تیمی را انتخاب کنم که در آن موفق باشم. استقلال برایم قابل احترام است و مشکل خاصی
افشاگری حمید علیدوستی پس از برکناری از تیم ملی
این یک سال اجتناب ناپذیر است و من با فیلم هایی که وجود دارد به صورت مستند این صحبت ها را مطرح می کنم. ضمن اینکه همین بازیکنان در رده سنی نوجوانان به رشدی رسیده اند که الان تیم های لیگ برتری به دنبال آنها هستند و به همین واسطه حتی از من مشورت هایی نیز خواسته اند. من جلساتی را با مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله تاج، کفاشیان، اسدی و ساکت داشتم و از آنها خواستم تا به بچه ها نشان دهند تا اگر مربی شان
از صبا به تیم ملی بازمی گردم/ می توانم در آینده لژیونر شوم
احترام است. لک در مورد اینکه برای بازگشت به تیم ملی فوتبال چه خواهد کرد، بیان داشت: خدا را شکر پارسال در 25 بازی تیمم حضور داشتم و کارنامه خوبی از سال گذاشته دارم. امسال می خواهم بهتر از سال گذشته عمل کنم و به جای 99 درصد سال گذشته با 100 درصد تمرکزم درون دروازه بایستم. مسلما هر چه برای تیمم مثمرثمرتر باشم اثرات آن به سود من است و سرمربی تیم ملی مرا دعوت می کند. وی در واکنش
مشکلی برای امضای قرارداد نداشتم
شده اند. هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در دو سال گذشته نتایج خوبی کسب نکردیم و فکر می کنم امسال زمانی است که می توانیم هواداران را خوشحال کنیم. ابراهیمی درباره این که عده ای هم می گویند پیشنهاد میلیاردی وجود نداشته است و او قصد بالا بردن مبلغ قراردادش را داشته، گفت: پیشنهاد خارجی داشتم، اما یک روز خودم تصمیم گرفتم و استقلال را انتخاب کردم. دوست داشتم در استقلال بازی
برهانی: نظری در مورد شماره پیراهن رضایی ندارم/به پیکان می گوییم فصل بعد با تیم امیدش بیاید!
، گفت: چه حسی داشته باشم؟ فوتبال است. 9 سال با استقلال بودم و خاطرات خوب و بد داشتم. همه این خاطرات خوب و بد را دوست داشتم. مهاجم استقلال در مورد طلبش از استقلال گفت: هنوز در این مورد با افشارزاده صحبت نکردم. وی در مورد اینکه پیکان تیم مسنی است، گفت: برخی رسانه ها خطی عمل می کنند. ما بازیکنان 32 و 33 ساله داشته ایم که در فوتبال مان با آنها قرارداد سه ساله امضا کرده اند. بازیکن 33 ساله بوده است که قرارداد سه چهار ساله با تیمش امضا کرده است. آیا پیکان نباید بازیکن 31 و 32 ساله داشته باشد؟ من با مجید جلالی صحبت می کنم تا فصل آینده تیم امیدش را در مسابقات شرکت دهد (باخنده). ...
از پرسپولیس پیشنهاد داشتم
به گزارش اتاق خبر ، به نقل از ایسنا، وریا غفوری پس از ثبت عقد قراردادش با تیم فوتبال استقلال درباره حواشی که چند روز قبل پیرامون حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس به وجود آمده بود، اظهار کرد: همه این مسائل حاشیه بود و چیز مهمی نبود. من یکسری مشکلات خانوادگی داشتم که حل شد و به همین دلیل امروز آمدم قراردادم را ثبت کردم. البته پرسپولیس با توجه به این که در سمت راست تیمشان مشکلاتی داشتند، به من
صحبت های جالب منصوریان در مورد شهباززاده
دوست دارم احترام او حفظ شود. با افشارزاده صحبت کردم و خواستم که به وضعیت مظلومی رسیدگی شود و اگر مطالباتی مانده آن را پرداخت کنند. در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و معلوم نمی کند که حتی خود من فصل آینده در این تیم باشم یا نه و باید احترام کسانی که برای استقلال زحمت می کشند حفظ شود، با این حال من روال قانونی را نمی دانم که برای ثبت قرارداد من نیاز به فسخ قرارداد مظلومی وجود دارد یا نه. وی
زهیوی: به بمب و ترقه جام نمی دهند
رحیمی زهیوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره وضعیت استقلال خوزستان گفت: همه چیز خوب است و زیر نظر مربی بومی و کاربلد آقای پورموسوی تمرینات را انجام می دهیم و بازی های تدارکاتی را خوبی انجام داده ایم و چند دیدار دیگر پیش بینی شده است تا به مرز کامل آمادگی برسیم. هافبک تیم ملی ایران همچنین گفت: تیم های دیگر خرج زیادی کرده اند اما قانون فوتبال می گوید به بمب و ترقه جام نمی دهند و آن تیمی
بنا به دلایلی به پرسپولیس نرفتم/ در استقلال همه رفیق هستند
زمانی است که بتوانیم برای استقلال موفق باشیم. مهاجم استقلال درباره دوری اش از فوتبال به مدت نیم فصل و رقابت سخت با سایر بازیکنان استقلال، گفت: من از لحاظ بدنی کاملاً آماده هستم و هیچ مشکلی برای رقابت ندارم و می توانم برای استقلال مفید باشم. وی درباره اینکه از پرسپولیس پیشنهاد داشت و چرا به این تیم نرفت، خاطرنشان کرد: صحبت هایی در این خصوص داشتم اما بنا به دلایلی به این تیم نرفتم. آرش افشین در پایان و در پاسخ به این سئوال که چه شماره ای را در استقلال انتخاب کرده است، گفت: فعلا قرار است پیراهن شماره 16 را بر تن کنم. ...
از اتریش پیشنهاد داشتم/ فقط با پرسپولیس مذاکره کردم
0 به گزارش آوای آبی پوشان به نقل از مهر ، کاوه رضایی پس از حضور در هیات فوتبال استان تهران و ثبت قرارداد یک ساله اش با آبی پوشان با ابراز رضایت از این قرارداد، گفت: خوشحالم از اینکه به استقلال پیوستم و امیدوارم بتوانم برای این تیم مفید باشم. وی افزود: من از یک تیم اتریشی هم پیشنهاد داشتم ولی ترجیح دادم که در ایران بمانم و در استقلال بازی کنم. مهاجم جدید استقلال در
واکنش برهانی به جدایی از استقلال
برای ما ایجاد می کند که من تمام این خاطرات را دوست داشتم. برهانی درباره طلب خود از استقلال گفت: هنوز با افشارزاده صحبت نکردم ولی امیدوارم حداقل طلبم را بدهند. از این لحاظ امیدوارم. درست است که خیلی رفتارها صورت گرفت اما از این نظر فکر می کنم مشکلی نباشد. مهاجم پیکان درباره میانگین سنی پیکان و انتقادات نسبت به بالا بودن سن بازیکنان این تیم گفت: یعنی اگر بازیکنی 30 ساله شد باید از فوتبال
بازار تهران تنها برای این 4 نفر تعطیل شد؛ اول فردین، دوم حجازی.../اظهارات خواندنی دادکان درباره فیش های ...
امور فدراسیون فوتبال هم نشانه ضعف وزرات ورزش و هم مدیران فدراسیون فوتبال است. بنده زمانی که ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشتم اجازه نمی دادم کسی در حیطه اختیاراتم دخالت کند. با این وجود با اهالی ورزش و صاحب نظران در مسائل فوتبال مشورت می کردم و نکات مفید صحبت های آنها را در جهت بالا بردن کیفیت فوتبال به کار می گرفتم. به نظر من با مدیریت آقای تاج هیچ تغییری در فوتبال ایران به وجود نخواهد آمد.
دادکان:مسئولان37 روز مثل مردم زندگی کنند
روزنامه آرمان امروز: با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به نظر می رسد رویکرد مدیریتی گذشته همچنان در فدراسیون ادامه پیدا خواهد کرد. به نظر شما این رویکرد می تواند به فوتبال ایران کمک کند یا اینکه فوتبال ایران نیاز به تغییر رویکرد مدیریتی خود داشت؟ انتخابات فدراسیون فوتبال همواره با لابی گری های زیادی برگزار می شود. در انتخابات اخیر نیز وزرات ورزش از تمام امکانات خود استفاده کرد تا آقای کفاشیان رئیس فدراسیون نباشد. قبل از برگزاری انتخابات هیات رئیسه فدراسیون نیز می شد پیش بینی کرد از گزینه های مطرح شده در نهایت آقای تاج به ریاست فدراسیون خواهند رسید. با این وجود به نظر من در نهایت وزارت ورزش با آقای تاج نیز به مشکل می خورد و نمی توانند با هم کار کنند. در شرایط کنونی که نزدیک به دوماه از انتخابات فدراسیون می گذرد هیچ اتفاقی در این فدراسیون رخ نداده و هیچ تغییر و تحولی صورت نگرفته است. به نظر می رسد وزرات ورزش اختیارات را از آقای تاج سلب کرده و اجازه نداده ایشان با سلیقه خود مدیران زیرمجموعه فدراسیون را انتخاب کند. وزرات ورزش نباید در اخت ...
منصوریان:امیدوارم فرهاد 7 را به بختیار بدهد
وجان در خدمت تیم باشند. او دارد برای آینده فوتبالش تصمیم می گیرد و ما نمی خواهیم اذیتش کنیم. منصوریان درباره عدم ثبت قراردادش در صورت فسخ قرارداد مظلومی گفت: ایشان هم به استقلال خدمت کرده است و من برای ایشان احترام قائل هستم. به آقای افشارزاده هم گفتم که باید حق و حقوق ایشان رعایت شود نباید خودخواه باشم و بگویم چون من اینجا هستم بی خیال حق و حقوق مربیان قبلی. استقلال یک جریان در حال
آل نعمه: خبرهای خوبی درباره نفت می شنوید
. مدافع فصل گذشته پدیده درباره عدم توافق با این تیم تاکید کرد: من در پدیده شرایط خوبی داشتم و دوران موفقی را سپری کردم اما در جلسه ای که با کادرفنی برگزار کردیم، به توافق مالی نرسیدیم و جدا شدم. یکسری توافقات با مسئولان باشگاه به صورت شفاهی انجام دادیم اما در قرارداد کتبی اعمال نشد. مسئولان پدیده یک ریال هم به قرارداد سال گذشته من نمی خواستند اضافه کنند و به همین خاطر جدا شدم. به هرحال
توضیحات آرش افشین درباره دلایل پیوستن به استقلال
به گزارش بدرپرس وبه نقل از خوزستان اسپورت، آرش افشین بعد از ثبت قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: قرار داد من با استقلال 2 ساله است و امیدوارم بتوانم فصل خوبی را در استقلال داشته باشم. وی افزود: من به عنوان بازیکن آزاد به استقلال آمدم چرا که در نیم فصل دوم فصل گذشته به میدان نرفتم. مهاجم جدید استقلال درباره آینده این تیم نیز یادآور شد: امیدوارم که بتوانیم در این فصل
شهباززاده: قلبم می گوید در استقلال بمان
درخشان در فوتبالم باشد. این اولین پیشنهاد من نبود که بخواهم عجولانه تصمیم بگیرم. پیشنهادهای دیگری هم از کشورهای اروپایی داشتم ولی فکر می کنم پیشنهاد آلانیا اسپور برای پیشرفت فوتبال خوب است. مصر به رفتن نیستم هرگز دعوایی با باشگاه استقلال ندارم و هرگز دوست ندارم میانه من و باشگاه شکرآب شود. این را هم می گویم که پایم را در یک کفش نکرده ام که می خواهم بروم. از نظر قرارداد من مشکلی
بیک زاده: به زودی تیم جدیدم را انتخاب می کنم
به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیک زاده مدافع ملی پوش ذوب آهن که برخلاف قرارداد ثبت شده در سازمان لیگ مدعی است بازیکن آزاد بوده و مشکلی برای رفتن به تیم جدید ندارد اما با این حال تا امروز به احترام ذوبی ها با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است. این بازیکن در همین ارتباط گفت: من قرارداد مشروطی با ذوب آهن داشتم که با بسته شدن پرونده لیگ پانزدهم حالا بازیکن آزاد هستم چون هیچ تماسی از سوی این باشگاه