چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۵

کسی در دربی به مظلومی خیانت نکرد

مدافع تیم پیکان گفت:من به مظلومی احترام زیادی می گذارم اما فکر نمی کنم در فوتبال شخصیت کسی اجازه دهد که خیانتی صورت گیرد. علی حمودی در گفت و گو با کاپ، درباره قرارداد یکساله خود با پیکان اظهار داشت: چند پیشنهاد داشتم اما با صحبت ها و مشورت هایی که با مجید جلالی داشتم تصمیم گرفتم دوباره با وی کار کنم. قبلا هم 4،5 سال پیش با ایشان کار کرده بودم. به باشگاه پیکان اعتماد کردم زیرا محیط بسیار آرامی دارد و بی حاشیه است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط