سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تبریزمن ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۶

اگر قرار باشد به ایران بیایم، در تراکتور بازی می کنم/ ما ترکمن ها با ترک ...

لژیونر فوتبال کشورمان تراکتورسازی را تیم مورد علاقه اش دانست. به گزارش تبریزمن، وی که مهمان دیشب برنامه خندوانه بود، وقتی در پایان برنامه، از او پرسیده شد که در ایران طرفدار کدام تیم است، گفت: من پرسپولیس و استقلال را دوست دارم اما اگر راستش را بگویم، من هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و به پدرم همه گفتم که اگر قرار باشد به ایران بیایم، دوست دارم در تراکتور بازی کنم. آزمون ادامه داد: ما ترکمن ها با ترک ها برادریم. من واقعا هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم چون واقعا انرژی خاصی دارند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط