کسی وارد شود اما می توان برای این محدوده هم سازوکاری تعریف کرد که آن هایی که قصد گردشگری دارند، در همان محدوده قرمز هم در مسیر مشخصی حرکت کنند. ما چند مسیر تعریف کردیم، ولی گردشگران راه خودشان را می روند. منظورم آن هایی است که با خودروهای آفرود وارد بیابان می شوند. گردشگران عمومی بیشتر در حاشیه هستند، در شهداد، رود شور، ابتدایی ترین نقاط. ولی آن هایی که با خودروهای ویژه وارد می شوند تا وسط