سایر منابع:
سایر خبرها
گستاخی رئیس باشگاه النصر درباره بازی با پرسپولیس
تنها دو روز پس از پیروزی شیرین پرسپولیس در دیگ جوشان آزادی و در حالی که حضور یکصدهزار هوادار پرشور در این بازی هم رکورد حضور تماشاگر در این رقابت ها را شکست و هم شور و حال بی نظیری به این مسابقه دیدنی داد و حتی می توان آن را موجب بالا رفتن اعتبار مسابقات جام باشگاه های آسیا دانست، مدیر تیم النصر عربستان امروز با به کار بردن عبارت های توهین آمیزی این حضور یکصدهزار تماشاگر را تروریسم ورزشی خواند
گستاخی رئیس باشگاه النصر به هواداران پرسپولیس
خود قرار دادند و آن هم جدایی فوتبال از سیاست است. آنچه از سخنان فیصل برداشت می شود این است که می توان آن را یکی از مصادیق دخالت سیاست در ورزش دانست و بی شک این مسأله برای او تبعاتی خواهد داشت. البته مدیران و مسئولان ورزشی ما در سال های گذشته نشان دادند، متأسفانه توانایی چندانی برای احقاق حقوق ورزشی ما از مجاری بین المللی ندارند، ولی به نظر می رسد این گستاخی و توهین مدیر باشگاه النصر باید
بحران کمبود هوادار برای رقیب پرسپولیس
الاوسط تحلیل می کنند، یکی از عوامل کاهش توجه به فوتبال باشگاهی در عربستان، وارد شدن کشور شان در برخی معادلات مهم جهانی است که همین موجب می شود، مردم، به سایر زمینه ها همچون سیاست و جامعه و حقوق بشر، توجهی بیش از پیش داشته باشند. باشگاه فوتبال النصر حدود 60 سال پیش تاسیس شد. این باشگاه با لقب العالمی معروف است.
رئیس باشگاه النصر عربستان هواداران پرسپولیس را تروریسم ورزشی خواند
بهل و نادانی سکوت است. وی در پایان درباره حضور برانکو در پرسپولیس خاطر نشان کرد: همه چیز به آینده بستگی دارد پرسپولیس باید باشگاه شود و برای اهداف باید برنامه ریزی صورت بگیرد. تا وقتی که تکلیف تیم پرسپولیس مشخص شود مشکلات این تیم به طور قطعی برطرف نمی شود. *خوردبین: النصری ها هرکاری دلشان خواست انجام دهند/پیروزی ما بدترین اعتراض به النصری ها است سرپرست تیم فوتبال
بیانیه نژادفلاح در پاسخ به اظهارات النصری ها
تماشاگرش اما با تلاش و همت بازیکنان و حمایت هواداران نه تنها پرسپولیس برنده شد بلکه شما هواداران نیز از هرگونه شعار علیه تیم رقیب خودداری کردید. قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: جای تقدیر و تحسین دارد که این حضور بالغ بر 100 هزار نفری با هیچ حاشیه و اتفاق ناخوشایندی جز پرتاب 2 ترقه همراه نبود. شما به رغم برخی اقدامات تحریک آمیز اعضای تیم النصر و برخی گزارش های تند رسانه های سعودی
90/ دلایل استقبال تماشاگران از بازی پرسپولیس- النصر
بست و روی حمایتشان حساب کرد. البته بقیه افرادی هم که به استادیوم می روند و به تیم محبوبشان علاقه دارند اما رفتن به استادیوم را از واجبات نمی دانند و در صورتی که موفقیت از هر لحاظ فراهم باشد از این تفریح و سرگرمی استفاده می کنند. غیر از تعداد معدودی از باشگاه های فوتبال ما مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی بقیه باشگاه ها هوادار چندانی برای حضور در بازی هایشان ندارند و در اکثر دیدارهای
مهدوی کیا: مدرک ندارم پس سرمربی پرسپولیس نمی شوم
سرمربی سابق و همبازی قدیمی او سرمربی و مربی پرسپولیس شده اند و به او هم برای آمدن پیشنهاد داده اند اما مهدوی کیا همچون زمان بازیگری اش حرفه ای رفتار می کند و پیشنهاداتی از این دست او را وسوسه نمی کند. کیا می خواهد پله پله مدارج ترقی در مربیگری را طی کرده و به وقتش سرمربی پرسپولیس شود. شما چرا در بازی پرسپولیس مقابل النصر به استادیوم نیامدید؟ همه بزرگان پرسپولیس حضور داشتند به غیر از
باشگاه پرسپولیس از باشگاه النصر به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد
مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل توهین رئیس باشگاه النصر عربستان به هواداران پرسپولیس قصد دارند از این باشگاه شکایت کنند. به گزارش ورزش 11، پس از اظهارات توهین آمیز رئیس باشگاه النصر عربستان علیه هواداران ایرانی که روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی حضور داشتند باشگاه پرسپولیس از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد. رئیس باشگاه النصر عربستان حرکت تماشاگران ایرانی
نژادفلاح: جدایی ام از پرسپولیس صحت ندارد/ برانکو درباره عبدی تصمیم می گیرد
پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود عبدی از اینکه دستیار اول پرسپولیس نیست، ناراحت شده است تصریح کرد: من از این موضوع خبر ندارم ولی باید بگویم یک مربی مثل برانکو بدون دستیار اول به ایران نمی آید. * جدایی ام از پرسپولیس صحت ندارد نژادفلاح در پایان در واکنش به این خبر که بعد از پایان لیگ و حضور قطعی هدایتی در پرسپولیس، از این تیم جدا خواهد شد گفت: همه دوستی من با حسین هدایتی را می دانند. خود من هدایتی را برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس پیشنهاد دادم و برای همین این خبر را تکذیب می کنم. البته من تا روزی که در پرسپولیس هستم، هستم! سعی من این است تا روزی که هستم با تمام وجودم کار کنم. ...
پرسپولیس بحران زده 100 هزار تماشاچی به استادیوم کشاند!
ما به نوبه خودمان قدر این هواداران را می دانیم و همین مسئله را می خواهیم به دست اندرکاران یادآور شویم. وقتی AFC و آسیا قدر تماشاگران ایرانی را می داند، چرا مدیران فوتبال - همان دوستان غیرفوتبالی! - تمام سعی خود را می کنند تا تعداد افراد حاضر در استادیوم ها را کم کنند؟ از گران کردن بلیت بازی تا ندادن امکانات و محروم کردن هواداران تیم ها بگیرید تا تغییر ساعت و زمان مسابقات همه و همه باعث
النصری ها در فرودگاه معطل نشدند
محمدحسین نژادفلاح، مدیر پرسپولیس با رد ادعای النصری ها که در این بیانیه از مطالب کذبی نیز استفاده شده اعلام کرد در طول حضور کاروان النصر همکاری و هماهنگی مناسبی با این تیم داشته اند و مشکلی از این بابت نداشته اند. اظهارات غیرواقعی شان باعث تاسف است در این میان باعث تاسف بسیار است که پس از اظهارات غیرواقعی سرمربی و برخی مسئولان تیم النصر مبنی بر میزبانی نامطلوب باشگاه
خوردبین:عبدی می خواهد بماند نفر چندم است/بازیکن النصر پس از گل سوم تیمش در بازی رفت برای ما شمشیر کشید
/> وی درباره اینکه تمرینات پرسپولیس نسبت به دوران حضور درخشان متنوع تر شده است و اینکه چه نظری درباره آینده دارد گفت:باید گذر زمان همه چیز را نشان بدهد.من جادوگر نیستم که آینده برانکو را پیش بینی کنم. خوردبین درباره اینکه مدیر باشگاه النصر گفته است که در ایران تروریسم ورزشی انجام شد اظهار داشت:وقتی عربستانی ها مردم یمن رامی کشند اسمش تروریسم نیست؟تماشاگران ما پرسپولیس را تشویق
مهدوی کیا: موضوع کی روش و فدراسیون عجیب و غریب است/ می خواهم در مربیگری پله پله بالا بیایم
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می گوید اگر فدراسیون با کارلوس کی روش قرارداد دارد باید به تعهداتش پایبند باشد. مهدی مهدوی کیا در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای تیم ملی فوتبال ایران و همین طور باشگاه پرسپولیس صحبت کرد. او اعتقاد دارد اگر فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش قرارداد دارد باید این همکاری ادامه داشته باشد. مهدوی کیا همچنین درباره برانکو ایوانکوویچ هم می گوید او
حضور هدایتی درتجمع اعتراضی/عکس
خریداری کرد تا بیش از 100 هزار هوادار بتواند به صورت رایگان برای تشویق این تیم به ورزشگاه بیایند. قرار بود در پاسخ به اتفاقاتی که اخیرا بین دو کشور ایران و عربستان رخ داده تجمعی میان سفارت عربستان برگزار شود که حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین هم در این تجمع حضور به هم رساند. پیش از این هدایتی برای مقابله با کارشکنی های عربستانی ها تمام بلیت های دیدار پرسپولیس و النصر را خریداری کرد تا بیش از 100 هزار هوادار بتواند به صورت رایگان برای تشویق این تیم به ورزشگاه بیایند.
همیشه استعداد و فوتبال ایرانی برتر ازعرب ها بوده
در پیروزی ما داشت. ما مشکلات زیادی داشتیم اما همیشه استعداد و فوتبال ایرانی برتر از عرب ها بوده و همه دیدند با توجه به شرایطی که داشتیم باز هم نمایش خوبی ارائه دادیم. * قبول داری بعد از اینکه در نیمه اول گل نزدید کارتان داشت گره می خورد؟ - قبول دارم که اگر در چنین بازی هایی گل نزنی به تیم میزبان خیلی فشار می آید اما باید از صبر و وفاداری تماشاگران مان تشکر و تقدیر کنم که
پورحیدری:تغییرات هیچ کمکی به استقلال نمی کند/ نمی توان تعداد تماشاگران استقلال و پرسپولیس را مقایسه کرد
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اینکه استقلال نمی تواند از گل زده محافظت کند خود مساله ای است و باید به زودی برطرف شود. منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار کاپ در خصوص بازی استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی بدی نبود. سه امتیاز این بازی می توانست به استقلال کمک کند ولی یک امتیازی که به دست آمد به درد استقلال نمی خورد. وی درباره عملکرد خط دفاع خاطرنشان کرد: در این
جمشیدی: اقدامات حقوقی در جواب النصری ها انجام می دهیم
به گزارش ورزش 11، مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ما هم در جواب شکوائیه باشگاه النصر عربستان اقدامات حقوقی را انجام می دهیم. جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان باشگاه النصر عربستان صحبت های غیر قانونی بر علیه باشگاه پرسپولیس کردند و ادبیاتشان صحیح نبود بر این اساس ما هم مدارک و اسنادمان را به afc می دهیم تا بررسی کنند. جمشیدی در پایان خاطر
خوردبین: حرکت تماشاگران پرسپولیس تروریستی است یا کشتن مردم یمن؟
خیر. وی در واکنش به اظهارات رئیس باشگاه النصر عربستان که حضور هواداران پرسپولیس را تروریسم ورزشی نامیده بود، خاطرنشان کرد: اگر کار هواداران پرسپولیس تروریسم بوده اسم کشتن مردم یمن چه است؟ این تروریست است یا حضور هواداران در ورزشگاه؟ اگر منظورشان حرکت مهدی طارمی بوده که بازیکن آنها ابتدا در بازی رفت با شمشیر ادای سر بریدن را در آورد وگرنه طارمی که با دست سر برید. خوردبین در مورد
پانادیچ:از صحبت های عربستانی ها در تعجبم/نمی توانیم در دو،سه روز در پرسپولیس کار خوبی انجام بدهیم
مربی تیم پرسپولیس گفت:پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیاست، مگر اینطور نیست؟ به گزارش کاپ، پانادیچ بعد از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که در ایران حضور دارم. مربیان زیادی از کرواسی به ایران آمدند و من سعی می کنم از چلنگر، مترجم پرسپولیس، کمک بگیرم تا با جو ایران و اطلاعات این کشور آشنا شوم.ما دوست داریم کار خوبی در پرسپولیس انجام دهیم اما این مسئله ظرف دو روز قابل
بائو: باید پرسپولیس را ببریم و از منطقه خطر فرار کنیم
درباره این بازی گفت: بعد از روند خوبی که برابر صبا می توانستیم داشته باشیم متاسفانه این باخت کمی معادلات ما را برهم زد. به نظر من یکسری مسایل از جمله تعطیلات نوروز باعث شد تا تیم از شرایط مسابقه خارج شود و آن تمرکز و حس برد را در جدال با تراکتورسازی نداشته باشد. مطمئن باشید اگر تراکتور یک هفته بعد از بازی با صبا مقابل ما قرار می گرفت به این راحتی نمی توانست این 3 امتیاز مهم و ارزشمند را از آن خود
ورزشگاه آزادی چطور پر شد؟
اصطکاک وجود داشته است؛ تنش هایی که ابعاد آن به میادین ورزشی هم تسری پیدا کرده است. هنوز فراموش نکرده ایم بازیکنان تیم ملی عربستان بعد از پیروزی بر ایران در تعطیلات نوروز سال 88 چه شادی های عجیب و غریبی انجام می دادند. داستان رقص بحرینی ها با پرچم عربستان هم که البته فراموش ناشدنی است. به همه این مسائل اضافه کنید قصه مورد آزار قرار گرفتن دو نوجوان ایرانی که اخیرا در فرودگاه جده رخ داده است. مجموعه
پرسپولیس نیازی به جراحی ندارد/ سیستم بازی با النصر خوب بود
کادر جدید تاثیر می گذارد خاطرنشان کرد: همه دوست دارند دربی را ببرند. همه چیز امکانپذیر است. هر کاری می توانیم انجام بدهیم. ما در این مقطع به جدول لیگ نگاه نمی کنیم. بازی به بازی پیش می رویم و می خواهیم در هر بازی که دربی هم جزو آن است برنده باشیم. تا دربی روی توان فنی بچه ها و تیم کار می کنیم و در چنین دیدارهایی مسائل انگیزشی بسیار مهم است و بالاترین نقش را دارد. وی درباره اینکه آیا پس از حضور در پرسپولیس با مهدوی کیا گفتگو داشته یا نه، گفت: دلم می خواست او را ببینم ولی به من گفتند در ایران نیست. ...
قرارداد باقری و پانادیچ با پرسپولیس امضا شد/ عبدی: قهر نکردم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت پس از پیروزی تیمش مقابل النصر از سوی مدیریت باشگاه هیچ تماسی با او برای برگزاری جلسه گرفته نشده است. وی گفت: پیش از مسابقه نژاد فلاح پیش من آمد و نظر من را درباره حضور در کادر فنی پرسپولیس و همین طور همکاری با برانکو جویا شد. من به او گفتم الان شرایط مناسبی ندارم که بخواهم درباره این مسئله صحبت کنم. فعلا تمام تمرکز من روی بازی با النصر است. اجازه دهید بعد از بازی با النصر
سرمربی پرسپولیس نمی شوم!
بعد از مدت ها تماشاگران با فوتبال آشتی کردند. پرسپولیس برد و مهم ترین نکته آن حضور 110 هزار هوادار بود که از همه جا خودشان را به استادیوم رسانده بودند. این حضور مردم پیام زیادی داشت که جانانه تیم خود را تشویق کردند و بار دیگر در این شرایط بحرانی پشتیبان تیم شان بودند. باید به آنها آفرین گفت. حضور 110 هزار نفری مردم تاثیر زیادی در برد تیم داشت. حریف با حضور هواداران غافلگیر شده بود. این برد
نکته مهم حرفهای مهدوی کیا/بدون مدرک مربیگری روی نیمکت پرسپولیس چه کمکی بکنم؟
نپذیرفتن هر دو این پست ها دلیلی داشتم که از نظر خودم منطقی است. من باید جایی باشم که بتوانم کمک کنم. وقتی هنوز مدرک مربیگری ندارم ، به عنوان مربی چه کمکی می توانم به پرسپولیس بکنم؟ *شما چرا در بازی پرسپولیس مقابل النصر به استادیوم نیامدید؟ همه بزرگان پرسپولیس حضور داشتند به غیر از شما؟ به همراه تیم آکادمی کیا سه شنبه به اردوی به رامسر رفتیم و به همین دلیل در تهران نبودم تا
از شادی خاص طارمی تا توهم تروریسم ورزشی!
/> ایران و عربستان این روزها روابط پرتنشی را تجربه می کنند، از دخالت نظامی سعودی ها در یمن که مورد اعتراض تهران قرار گرفته تا ادعای سعودی ها درباره حضور نظامی ایران در یمن و البته ماجرای بیانیه تفاهم هسته ای ایران و کشورهای 1+5 که نگرانی کشورهای عربی، به خصوص عربستان را به همراه داشته است. این اختلاف ها در کنار ماجرای تأمل بر انگیز هتک حرمت به دو زائر نوجوان ایرانی در جده این تنش ها را بیشتر کرد
ویسی:سه امتیاز گرفتن از پرسپولیس هنر می خواهد/اگر می خواستیم قهرمان شویم از اول فصل برای قهرمانی تیم را ...
ادامه داد:پرسپولیس با 24 هفته قبل خود خیلی فرق کرده و این بهترین تیمی است که تا به حال دیده ایم. ولی تمام تلاش ما این است که از این تیم امتیاز بگیریم. ما صددرصد برای ماندن امیدواریم و می جنگیم. سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه تیمش در خطر سقوط قرار دارد گفت:ما هیچ موقع در منطقه خطر نبودیم و در 6 هفته باقی مانده هم نخواهیم بود. ما از 6 بازی آینده برای ماندن در لیگ 6 امتیاز می خواهیم. تمام
نژادفلاح: هدایتی علاقه دارد پرسپولیس را بخرد
به گزارش ورزش 11، محمدحسین نژادفلاح درباره خریداری باشگاه پرسپولیس در مزایده سوم توسط هدایتی، گفت: تصمیم گیرنده در این زمینه اشخاص دیگری هستند. من پیش از این در جلساتی که با وزارت ورزش داشتم، از آنها خواستم تا هیات مدیره پرسپولیس را ترمیم کنند و یکی از درخواست های من حضور حسین هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس بود. او گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و نیاز به مدیریت قوی دارد. به همین دلیل
عکس / حضور محبوب پرسپولیسی ها در تجمع اعتراض آمیز مقابل سفارت عربستان
روز نو : در تجمعی که عصر امروز مقابل سفارت عربستان برگزار شد، حسین هدایتی هم حاضر شد. این تجمع در پاسخ به اتفاقاتی که اخیرا بین دو کشور ایران و عربستان رخ داده، برپا شد. پیش از این هدایتی برای مقابله با کارشکنی های عربستانی ها تمام بلیت های دیدار پرسپولیس و النصر را خریداری کرد تا بیش از 100 هزار هوادار بتواند به صورت رایگان برای تشویق این تیم به ورزشگاه بیایند.
نژادفلاح: با آزادی سیاسی اختیاراتم محدود نمی شود/ پرسپولیس کاندیدای سقوط نیست
تا بار دیگر با حضور 100 هزار نفری تماشاگران همچون شب بازی با النصر عربستان انرژی مضاعفی به کل تیم تزریق شود و بتوانیم یک برد دلچسب به هواداران تقدیم کنیم. نژادفلاح درباره جلسه فرددای مدیران باشگاه های لیگ برتری در سازمان لیگ اضافه کرد: در این جلسه قرار است درباره جوانگرایی در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر پانزدهم، درآمدزایی و مصوبات دیگر مربوط به فصل نقل و انتقالات با مسئولان سازمان لیگ جلسه داشته باشیم.