سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۶:۵۴

واعظی: رجیستری بعد از رفع اشکال اجرا خواهد شد

طرح رجیستری تلفن های همراه و نحوه و شرایط اجرای آن موضوعی بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار موضوع رونمایی از شبکه ملی اطلاعات به آنها اشاره کرد. به گزارش ایسنا، محمود واعظی در گفتگویی خبری با اشاره به آخرین وضعیت طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه گفت: طرح رجیستری دو بار در دولت های قبلی مطرح شد و شکست خورد و الآن نیز هیچکس در دولت و یا بیرون از دولت موافق قاچاق گوشی نیست و دولت عزم خود را جزم کرده است تا این طرح را با رعایت شرایط به سر انجام برساند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)