چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۰۹:۲۳

10 مجتمع تأمین آب روستایی در بم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، صبح امروز با حضور معاون استاندار کرمان، 10 مجتمع تأمین آب روستایی از پروژه های اقتصاد مقاومتی آب و فاضلاب روستایی استان کرمان به صورت همزمان افتتاح شد. علی رشیدی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان در این آیین اظهار داشت: این مجتمع ها تأمین آب آشامیدنی 21 روستا را با جمعیت 10 هزار و 656 نفر را انجام می دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)