پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۲:۳۸

پرسپولیس هم می توانست برنده باشد

به گزارش بی باک به نقل از مهر، شهاب گردان پس از پیروزی تیم فوتبال سپاهان برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط مسابقه جوری بود که هر دو تیم می توانستند برنده باشند ولی بازیکنان ما از فرصت ها خوب استفاده کردند و به پیروزی رسیدیم. وی افزود: بازی سختی با پرسپولیس داشتیم و 3 امتیاز آن برایمان اهمیت زیادی داشت ضمن اینکه ما از نتیجه بازی نفت با ذوب آهن خبر داشتیم و برای همین با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)