سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۵

یک پرسپولیسی در خطر از دست دادن دربی

پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی قرار دارد. فرشاد احمدزاده که با گذشت 4 هفته از آغاز لیگ برتر،دو کارت زرد دریافت کرده است،در صورت دریافت کارت زرد در بازی تراکتورسازی،مسابقه با استقلال در هفته ششم را از دست می دهد. این در حالی است که مهدی طارمی،کمال کامیابی نیا،محمد انصاری،محسن مسلمان،محسن ربیع خواه و وحید امیری 6 بازیکن یک اخطاره پرسپولیس هستند. توضیحات نمایش از جمعه, 09 سبتامبر 2016 12:25 نوشته شده توسط ali safari دسته: اخبار بازیکنان بازدید: 476 نظرات ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)