سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
گذار نیوز ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۶

هافبک جوان سرخ پوشان در آستانه از دست دادن دربی

فرشاد احمدزاده هافبک پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی قرار دارد. به گزارش ایسکانیوز، فرشاد احمدزاده که با گذشت 4 هفته از آغاز لیگ برتر،دو کارت زرد دریافت کرده است،در صورت دریافت کارت زرد در بازی تراکتورسازی،مسابقه با استقلال در هفته ششم را از دست می دهد. این در حالی است که مهدی طارمی،کمال [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)