سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۰۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۲

پرسپولیس بی محروم به دربی رسید

مقاله ها پرسپولیس نیوز : شاگردان برانکو دیدار با تراکتورسازی را بدون محروم به پایان بردند. فرشاد احمدزاده تنها بازیکن دو اخطاره پرسپولیس بود که در دیدار برابر تراکتورسازی کارت زردی دریافت نکرد تا پرسپولیس برای دربی بازیکن سه اخطاره ای نداشته باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)