پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۳۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۸

ستاره کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید گفت:گاهی اوقات مثل بازی با مالاگا ...

به گزارش ایفنام ، شب گذشته جیمز رودریگوئز بعد از برد 3 بر یک مقابل مالاگا اظهار داشت: مهم ترین نکته این است که برنده بازی شدیم. در کل بازی بر حریف مسلط بودیم. هرچند کمی عصبی نشان دادیم. اما گاهی اوقات آدم مجبور است برای کسب برد تا حدی زجر هم بکشد. وی ادامه داد: با این برد یکبار دیگر مشخص شد رئال تا پایان فصل بازهم خواهد جنگید که فاتح لالیگا شود. در این حال مصدومیت لوکامودریچ تا حدودی ما را نگران و ناراحت کرد. امیدوارم هرچه سریع تر حالش خوب شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)