سایر منابع:
سایر خبرها
...: شادی و هلهله هموطنان رحمان در ورزشگاه، تمام جمعیت تماشاگر حاضر در ورزشگاه را به تشویق و فریاد شادی واداشت. وزنه ای به سنگینی 310 کیلوگرم؛ معادل وزن سه بچه فیل یا 50 توپ بولینگ یا 85 گالن شیر است. واقعاً تصور اینکه انسانی بتواند وزنه ای با این سنگینی را روی سینه خود بنشاند و بعد فقط با استفاده از قدرت قسمت بالایی بدن آن را بلند کند، حقیقتاً ناممکن است. سلطان وزنه برداری معلولان ...
. روی دیگر سکه هم صادق است، چون دوسال قبل تا آستانه کارگردانی سه گانه آشیل – آیسخلوس- اورستیا پیش رفتم چون احساسم این بود حرف های زیادی برای جامعه امروز ما دارد. حتی ممکن است امسال فیلمی درباره مصائب زندگی یک هنرپیشه تئاتر و مشکلات اجتماع بسازیم. آنجا هم جای برون ریزی است. موافق هستید که شرایط سیاسی خرد! و فضای فکری حاکم بر دولت بر آنچه شش سال قبل اتفاق افتاد اثر زیادی داشت. بله؛ ببینید ...
در کوچه بی نام گرفته، این بار در قامتِ دوشس ملفی و براساس او، روی صحنه آمده و قهرمانی را که محمد رضایی راد و نغمه ثمینی براساس متن جان و بستر بازسازی کرده اند هر شب در سالن تئاتر مستقل تهران جان می بخشد. او تهیه کننده این نمایش نیز هست و در این اجرا احمد ساعتچیان، رضا بهبودی، میلاد شجره، میلاد رحیمی، فربد فرهنگ، سیما مبارکشاهی، محسن نوری، سینا کرمی، روجا جعفری، فرنوش نیک اندیش، سمانه ...
... رحیم ناظریان درباره ساختار نمایش زنان مهتابی، مرد آفتابی با اشاره به شکل گیری نمایشنامه از خرده روایات، از این اثر هنری به عنوان نمایشنامه تو در تو نام برد و از بحث زمان مرده دراین نمایش گفت که متضاد با تمام درام نویسی ها و سهل انگاری در خلق ماجرای زنده است. وی معتقد است که این اثر نمایشی در پنج دقیقه پایانی همراه با شعار بوده و متن ضعیفی ارائه شده که در روایت بندی ضعیف عمل کرده ...
من را خطا بگیرند. به لطف خدا توانستم خیلی خوب وزنه 310 کیلو را بزنم. می خواهم برای مسابقات مهم رکوردشکنی کنم مثل مسابقات پارالمپیک 2020 تا بتوانم در این مسابقات مهم یک رکورد تاریخی دیگر به ثبت برسانم. رشته مان سخت است و نمی توان قول صد درصد داد اما امیدوارم که بتوانم در المپیک 2020 مجدداً رکورد بزنم و وزنه 315 را مهار کنم. زمانی که می خواستی وزنه بزنی کل سالن منفجر می شد، افراد زیادی در ...
که همه تذکره ها بر آن متفق القولند، مشخص و معلوم به اجرا درنمی آید و از آن مهمتر بار دوم رفتنش که برای همیشه است و از پس این هجران و فراق است که مولانا در آتش این دوری، در شوریدگی و شاعری به اوج و منتها می رسد و بخش اعظم مثنوی و دیوان کبیر حاصل این دوره است. پری صابری محترم بوده و بزرگ و محترم و بزرگ هم خواهد ماند. تلاش او برای رمزگشایی از داستان های اساطیری در تلفیق با هنر نمایش و البته ...
تئاتر های واقعیت عینی (رئال) فقط قدرت متن را در بر دارد اما دیدن تئاتری که از مخاطب تلاش برای درک بخواهد قدرت اجرا و ایدئولوژی اجرا را نیز در بر می گیرد. وی گفت: من خوشحالم که در ایران مخاطب تئاتر بیشتر از جوانان و دانشجویان جویای هنر پر شده است که اگر من را نیز قابل بدانید ، من هم از این قشر هستم و دغدغه ی رسیدن به این ایده از همینجا بود که آغاز شد ، چرا ذهن مخاطب به تنبلی رسیده است که ...