سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
موسیقی ما ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۹

فرهاد فخرالدینی: بارها گفتم که با این شرایط حاضر به همکاری نیستم

موسیقی ما - علی رهبری رهبر ارکستر سمفونیک ایران، در نشست مطبوعاتی امروز، به این مسأله اشاره داشت که ارکستر موسیقی ملی دیگر به شکل گذشته وجود نخواهد داشت. این در حالی است که از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم فرهاد فخرالدینی که خود در سال 78 و در دوران اصلاحات این ارکستر را راه اندازی کرده بود، بار دیگر به دعوت مدیران هنری مشغول آماده کردن شرایط برای فعالیت دوباره ی ارکستر بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)