سایر منابع:
سایر خبرها
رهبری فرد: ضمن تشکر از رضا و اشکان اسلحه پنهان ما انصاری فرده!
/> نقل قول 2015-01-19 10:15 +34 [4] حمید دمت گرم نقل قول 2015-01-19 10:05 +53 [3] MAMAL10103 کریم و گوچی و سردار نداره فقط ایران 8) خلیج همیشه فارس نقل قول 2015-01-19 09:59 -44 [2] پوریا تو رو خدا دست از سر پرسپولیس وردار خفه شو تو هم آدم اصلا تو نظر ندی بهتره نقل قول 2015-01-19 09:50 +25 [1] حسین زاید یاد
سهیل کریمی؛ شیرها و کفتارها
ملی گرایی می بخشید و البته خیلی چیزهای دیگه. ولیکن قصه به همین جا ختم نشد. فتنه به زمین گرم خورد و فتنه گر جماعت به لونه هاشون خزیدند و... رو سیاهی موند به زغال. تو همین چند روز پیش خبر اومد، یکی از بچه های غیرت مند ایرانی، در حین دفاع از شهر سامراء، به قشنگ ترین شکل ممکن، به شهادت رسیده. هر چند که شهادت، هر شکل ش زیباست. و زیباتر از شکل شهادت این مَرد، هویت اون بود. مهدی نوروزی که فتنه
آرمیتا، دو بال برای پرواز و نوازش پدرانه آقا
هم به سمت دیگر اتاق می روم، جایی که مادر آرمیتا در حال صحبت با یکی از مسئولین است و عمو هم با یکی از عکاس ها گرم گرفته. در جایی که بتوانم حرف های دو طرف را بشنوم، می ایستم. مادر از سوابق همسرش می گوید: متولد 56 بود. اهل آبدانان ایلام هستیم. دو سال جهشی خوند و دیپلمش رو تو 16 سالگی گرفت. برای این که به خانواده فشار مالی نیاد، رفت دانشگاه مالک اشتر؛ مهندسی برق. همیشه شاگرد اول بود. حتی توی دانشگاه
افشای دومین مکالمه تاریخی شاه ملعون وامینی
: نه، بله ضمنا من با مهندس بازرگان که صحبت کردم معلوم شد که یک مقداری از این اعلامیه آقای سنجابی اینها صحیح نبوده قربان، یعنی ملاقاتی دو نفری نکردند، یک مقدار جنبه تبلیغاتی داره. شاه: آخه خب فایده اش چیه؟ امینی: خوب بله، آخه بیخود ولی به هر حال اونطور نیست که ایشان عنوان می کنه که بله توافق کرده اند، اینطور نیست. شاه: اون سه ماده پس چیه؟ امینی: نخیر، اون
فیلم: یک مکالمه تاریخی دیگر شاه و امینی
/> امینی: نه، بله ضمنا من با مهندس بازرگان که صحبت کردم معلوم شد که یک مقداری از این اعلامیه آقای سنجابی اینها صحیح نبوده قربان، یعنی ملاقاتی دو نفری نکردند، یک مقدار جنبه تبلیغاتی داره. شاه: آخه خب فایده اش چیه؟ امینی: خوب بله، آخه بیخود ولی به هر حال اونطور نیست که ایشان عنوان می کنه که بله توافق کرده اند، اینطور نیست. شاه: اون سه ماده پس چیه؟ امینی: نخیر
اس ام اس سالگرد ازدواج عاشقانه
/> _______________________ مهتاب برف زیبا و سفید را به آرامی نوازش می کند و شبی رویایی و افسونگر را نوید می دهد در آن شب آرام و سفید فقط عشق است که جریان دارد و لب های عاشق و معشوق را به سوی هم می راند و سکوت همه جا را فرا گرفته است تنها یک زمزمه به گوش می رسد همسرم دوستت دارم برای همیشه _______________________ خوشبختی
سوشا مکانی: عشقم دارم میام پیشت!
، اخه اشپیتیم ارفی رو تگ کردم زیر پستاش گفتم اشپیتیم اینو یادت میاد جلو استیل اذین چه به حال و روزش اوردی؟!!! خخخخخخخخ خیلی بی جنبه بخدا ، ولی دم ارفی گرم هنوز که هنوز عشق پرسپولیسو داره و فارسیم میتونه بخونه :D ارفیم یه عکس از اون بازی و حرکت افتادنش گذاشته بود اونجام سوشا رو تگ کردم خلاصه :دی نقل قول 2015-01-19 00:39 +7 [11] مهدی میبدی نامرد منو بلاک کرده
پاراگراف کتاب (19)
تا به تو بگویم چقدر زندگی را می ستایم. میدانم خنده ات می گیرد. می گویی ببین چه کسی دارد از ستایش زندگی حرف می زند. منه به قول تو آدم مزخرفٍ نا آرامٍ بی قرار ...! یک معترض تمام عیار ... دارم عق می زنم، آن قدر که همه ی زرداب های معده ام بالا می آید و می ریزد روی برف سفید. چند نفر لنگ لنگان حمله می کنند، می آیند با ولع تمام برف و زرداب را می خورند. بوی ترشی در دماغم پیچیده. نمی
بولتن سینما ؛ مجلۀ خبری روزانۀ سینما (28 دی)
اعلام لیست فیلم های 3 روز پایانی برنامه یک فیلم، یک سلام ، رقابت ماهی سرخ شده برای خرس کریستال، انتقاد جرج لوکاس و اسپایک لی از غیبت سیاه پوستان در نامزدهای اسکار و انتقاد فرشته طائرپور از عدم حضور زنان سینماگر در شوراهای صدور پروانه، ساخت و نمایش فیلم، بازگشت آنتونی هاپکینز با ربودن آقای هاینکن به سینماهای جهان، رونمایی بهمن باحضور فاطمه معتمدآریا ، انتقاد لیام نیلسون از وجود 300 میلیون اسلحه شخصی در آمریکا، رکوردشکنی لوسی در گیشۀ سینمای فرانسه، صحبت های ابوالحسن داودی دربارۀ فیلم جدیدش رخ دیوانه ، آغاز اکران مجدد هتل بزرگ بوداپست ، صحبت های مدیر پردیس ملت دربارۀ فروش خوب چند مترمکعب عشق ، واکنش رئیس آکادمی اسکار به انتقادات، صحبت های پرویز پرستویی درآستانۀ جشنواره، درگذشت فاتن حمامه ، بانوی سینمای عرب و در نهایت نگاهی به رکورد دست نیافتنی مریل استریپ در سینمای جهان، سرخط مهمترین اخبار سینمایی ایران و جهان را به خود اختصاص داد. ...
سریال خوب بسازید تا مردم از این سریال های ترک بدآموزی دار نبینن!
حرف زد و اس ام اس فرستاد. می گوید شماره اغلب رفقایش را حفظ کرده یا حداقل سه چهار رقم اولش را از حفظ می نویسد و بقیه اش می آید. وایبر و واتس اپ هم که ندارد ولی اینستاگرام چرا! توضیح می دهد که ادمین صفحه اینستاگرامش عکس هایی را که منتشر می کند، با خود او چک می کند. گفت و گوی ما با علی پروین از هر دری سخنی شد، احتمالا مثل اغلب مصاحبه های دیگرش. بارها وسط مصاحبه، حرفش را خورد به بهانه اینکه ضبط روشن
بالاخره وایبر و تلگرام و..عضو بشیم یا نه؟!
نباشه آروم و قرار نداره. -حمید: راست میگی . چند وقت پیش بعد از مدت ها تقریبا اکثر فامیل دور هم جمع شدیم. به جایی اینکه بشنینیم با هم صحبت کنیم اکثرا سرشون تو موبایلشون بود. - علی: جدای اینکه چقدر عوارض جسمی مثل چشم درد، افسردگی داره به جای اینکه ارتباطلات رو نزدیک کنه. ما رو از نزدیک ها مون جدا کرده و به غربیه ها نزدیک کرده. بابای دوستم تو دادگاه کار میکنه . میگفت خیلی از طلاق
متن کامل یکی از مکالمات تلفنی شاه و امینی
خوب بوده. شاه: گوش دادید؟ امینی: نه بله ضمناً من با مهندس بازرگان که صحبت کردم معلوم شد که یک مقداری از این اعلامیه آقای سنجابی این ها صحیح نبوده قربان، یعنی ملاقاتی دو نفری نکردند، یک مقدار جنبهٔ تبلیغاتی داره. شاه: آخه خب فایده اش چیه؟ امینی: خوب بله آخه بی خود ولی به هر حال اونطور نیست که ایشان عنوان می کنه که بله توافق کرده اند، اینطور نیست.
اسرار ویلای گل سرخ
بهاراتی عاقبت گفت : - برای کاویه دعا می خوانم . از ودای مقدس ، رامای عظیم پشتیبان او هست چشمانم را از دریا به سمت او گرداندم . رویای شب گذشته ام را به یاد آوردم و گفتم : - کاویه بر می گرده . عشق ساتی هر خطری رو از اون دور می کنه . تو می خوای تا ابد مثل یه ندیمه کنار الهه ساتی بمونی ؟ - من قسم خوردم - رادا . . . این اولین باری بود که او