چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۳

برداشت گندم از 9 هزار و 800 هکتار اراضی شهرستان فاریاب

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، محمدرضا واحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان فاریاب به دلیل دارا بودن آب و خاک مناسب و اقلیم سازگار یکی از قطب های تولید غلات جنوب استان به شمار می رود که به ویژه در تولید ذرت، گندم و جو ظرفیت های فراوانی دارد. وی سطح زیر کشت گندم این شهرستان را در سال جاری 9 هزار و 800 هکتار دانست و بیان داشت: برداشت این محصول از اراضی منطقه آغاز شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)