پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۸

انتقاد شورای شهر بوشهر از استخدام نیروهای غیربومی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله اسدی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران با انتقاد از شرکت های پارس جنوبی که نیروهای استخدامی خود را از شهرهای دیگر می گیرند، اظهار کرد: در شرکت پتروشیمی مروارید 69 نفر شاغل هستند که یک نفر هم از بوشهر در این شرکت حضور ندارد حتی نیروی خدماتی آن نیز بومی نیستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)