برای بازید عموم به محل نگهداری دایمی خود انتقال داده خواهد شد. مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست ،گفت: باغ وحش پارک ارم سوم دیماه سال گذشته درخواست ورود ببر سفید را به کشور را به سازمان حفاظت محیط زیست ارائه داد که در نهایت بعد از بررسی های لازم هفته گذشته مجوز ورود ببر سفید را صادر و با این امر موافقت شد. علی تیموری در خصوص نحوه انتقال و نگهداری این ببر گفت: نظارت و بازدید های لازم از محل نگهداری این حیوان انجام شده و فرآیند انتقال آن به محل نگهداری و شرایط زیستی آن با نظارت کامل سازمان حفاظت محیط زیست انجام می شود. ...
به گزارش نامه نیوز ، علی تیموری در گفت وگو با تسنیم در خصوص ورود یک جفت شیر ایرانی به کشور اظهار داشت: باغ وحش ارم درخواست مجوز ورود یک جفت شیر ایرانی را ارائه داد ولی موضوع هنوز در مرحله مقدماتی است. وی با بیان اینکه هنوز مدارک از سوی دامپزشکی در خصوص سلامت این جفت حیوان به ما ارائه نشده است، گفت: تا زمانی که مدارک در خصوص گواهی سلامت آنها تکمیل نشود این حیوان نمی تواند وارد کشور شود
... مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست نیز به خبرنگار ایرنا گفت: باغ وحش پارک ارم سوم دی ماه سال گذشته درخواست ورود ببر سفید به کشور را به سازمان حفاظت محیط زیست ارائه داد که در نهایت بعد از بررسی های لازم هفته گذشته مجوز ورود این حیوان صادر و با این امر موافقت شد. علی تیموری در خصوص نحوه انتقال و نگهداری این ببر در باغ وحش پارک ارم گفت: نظارت و بازدید های لازم از محل نگهداری این حیوان انجام شده و فرآیند انتقال آن به محل نگهداری و شرایط زیستی آن با نظارت کامل سازمان حفاظت محیط زیست انجام می شود. ...
، مار، عقرب، عقاب و تیهو و در سال های اخیر نیز یک جفت پلنگ در این منطقه دیده شده است. کویر مرنجاب با زیبایی های دل انگیز کویری، در شمال شهرستان آران و بیدگل از توابع شهرستان کاشان قرار دارد که به دلیل سهولت دسترسی از تهران، بیشتر برای پایتخت نشینان شناخته شده است. کویر مرنجاب در جوار کویر مرکزی، کویر ریگ جن و دریاچه نمک و در مسیر جاده ابریشم قراردارد. چند ضلعی های نمکی در کویر
وحش ارم برای بازدید عموم به محل نگهداری دایمی خود انتقال داده خواهد شد. مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست نیز به خبرنگار ایرنا گفت: باغ وحش پارک ارم سوم دی ماه سال گذشته درخواست ورود ببر سفید به کشور را به سازمان حفاظت محیط زیست ارائه داد که در نهایت بعد از بررسی های لازم هفته گذشته مجوز ورود این حیوان صادر و با این امر موافقت شد. علی تیموری در خصوص
وارد ایران شد.ایرج جهانگیری با بیان اینکه این ببر سفید از شب گذشته (دوشنبه 21 اردیبهشت) بعد از انجام مراحل ترخیص از گمرک تهران به باغ وحش پارک ارم انتقال داده شد، گفت: این نخستین ببر سفیدی است که وارد ایران شده است. این ببر سفید با جنسیت ماده چهار ساله است که بعداز یک ماه قرنطینه در باغ وحش ارم برای بازدید عموم به محل نگهداری دایمی خود انتقال داده خواهد شد.مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید
گواهی سلامت دامپزشکی در خصوص ببر سفید از سوی باغ وحش ارام به ما ارائه نشده است بنابراین ما هنوز اجازه ورود این حیوان را نداده ایم. رئیس اداره هماهنگی و ساماندهی امور مناطق سازمان محیط زیست بیان کرد: در حال پیگیری موضوع هستیم و هنوز ببر سفید در گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) است.