دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۰

دومین هفته مسابقات پینگ پنگ در کرمانشاه پایان یافت

شهاب مژگانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: دومین هفته مسابقات تنیس روی مردان استان کرمانشاه امروز در دو رده سنی نونهالان و جوانان برگزار شد. وی تصریح کرد: این رقابت ها با حضور 21 نفر از ورزشکاران شهرستان کرمانشاه در محل خانه پینگ پنگ این شهر به صورت دوره ای برگزار و دو نفر برتر هر گروه به دور بعد صعود کردند. به گفته رئیس هیئت پینگ پنگ استان کرمانشاه، پس از انجام 33 بازی نفرات برتر در دور رده سنی نیز مشخص شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)