سایر منابع:
سایر خبرها
پلی میکر آمد، سپاهان قهرمان شد
یا نفت تهران. تیمی که بدون تماشاگر، همزمان درگیر سه جام بود و در جام حذفی تا فینال پیش رفته و در جدول لیگ قهرمانان آسیا حاضر است، آن هم با مربیگری علیرضا منصوریان که هنوز اول راه است و مشغول تجربه کردن... قهرمان نشدن تراکتورسازی چیزی از ارزش های فنی این تیم دوست داشتنی کم نمی کند، هر چند اگر این تیم یک دروازه بان مطمئن داشت و مدافعان خوبی چون احمد آل نعمه را از دست نمی داد چه بسا برای تصاحب جا
برخلاف خیلی ها من پول حلال سر سفره زن و بچه ام می برم
جدی جدی در استقلال دیواری کوتاه تر از دیوار تو نیست که همواره مقصر ناکامی ها معرفی می شوی؟ گفته بودم که دیوار من از همه کوتاه تر است اما کسی جدی نگرفت. نمی دانم شاید این هم قسمت ما بود که بشویم سیبل برخی ها تا بر خلاف واقعیات، خودشان را متعصب جلوه بدهند. چرا در دربی بازی نکردی؟ خیلی حالم بد بود. چند روز زیر سرم بودم چون به ویروسی مبتلا شده بودم که به گفته پزشکان متخصص طول درمانش حداقل یک هفته تا 10 روز زمان می برد. حتی با این بیماری من با زدن سرم و چند آمپول جلو
اتفاقات تبریز برایم قابل هضم نیست
واقعیت ندارد. من نباید خیال کنم نمره ام 20 است. مربیگری مثل رانندگی است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند بهترین راننده است. هنوز خیلی چیز ها مانده که من باید یاد بگیرم. درمورد قهرمانی سپاهان چه نظری داری؟ مدعیان قهرمانی شایسته رسیدن به این عنوان بودند. به هر حال قسمت این بود که سپاهان قهرمان شود. من به بازیکنان، کادرفنی و همچنین مدیرعامل این باشگاه تبریک می گویم و برایشان در سال های بعد
11متهم اتفاقات جنجالی روز پایانی لیگ در تبریز را بشناسید
تنبیه کند و این گونه بود که امید داوری فوتبال ایران تبدیل شد به نماد تبانی و فساد در دنیای داوری! 4- ناظر فدراسیون ساعتی پس از پایان لیگ و زمانی که همه در انتظار شنیدن خبر موثقی درباره اتفاقات تبریز بودند، یکی از رسانه ها از قول علیرضا منصوریان نوشت که ناظر بازی خبر دروغ تساوی سپاهان و سایپا را به نیمکت تراکتورسازی داده است. هر چند ناظر بازی این مسئله را به شدت تکذیب
نتیجه دیدار تراکتور و نفت به هیچ عنوان تغییر نمی کند / حرف های فردوسی پور درست نیست
نیز وجود دارد. وی در واکنش به گزارش دیشب عادل فردوسی پور در جریان بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید و کنایه های این گزارشگر و اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر، تأکید کرد: اینکه گفته شود در ورزشگاه یادگار امام تبریز موبایل ها آنتن نمی داد را من قبول ندارم البته شاید چون ورزشگاه پر از تماشاگر بوده آنتن دهی موبایل ها دچار مشکل شده باشد. رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می شود چون
قول کارلوس به هواداران در فرودگاه
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 0 همسر مربی پرتغالی چند روزی در تهران بود و کروش همراه با او راهی دبی شد. درباره زمان بازگشت کارلوس به تهران خبری در دست نیست ولی سرمربی تیم ملی پیش از ترک تهران، دقایقی با هوادارانش صحبت کرد. خیلی از آنها با سرمربی تیم ملی عکسی به یادگار گرفتند. کروش محبوبیت زیادی در بین مردم دارد و هر جا می رود، با استقبال گرم شان روبه رو می شود. هواداران در فرودگاه از سرمربی تیم ملی خواستند با قدرت به کارش ادامه دهد و به بعضی اتفاقات توجهی نکند چون مردم حامی اش هستند. کروش هم لبخندی زد و گفت هدف او تنها خوشحال کردن مردم است. کارلوس کروش ...
مزدک نه، خودم 90 را اجرا می کنم!
، مزدک میرزایی به جای شما برنامه 90 را اجرا کند! این هم از آن حرف هاست. مزدک دوست خوب من است ولی من مشکلی برای اجرای 90 ندارم و دوشنبه هم خودم این برنامه را اجرا خواهم کرد. پس همه این اخبار را تکذیب می کنید؟ البته؛ در فوتبال از ناحیه عضله ران مصدوم شدم ولی رباط پاره نکردم. بهتر نیست در این سن و سال بی خیال فوتبال شوید؟! بابا هم سن و سال های من در لیگ برتر بازی می کنند! (بلافاصله اصلاح می کند) ننویسی ها! شوخی کردم! برنامه این هفته هم که پر از سوژه جنجالی است. ببخشید مشغول فیزیوتراپی هستم... خداحافظ! عادل فردوسی پور ...
طالب لو: استقلال به استقلال باخت!
...> طالب لو نیم فصل به نیمکت دوخته شد و تنها در 2 بازی به او فرصت بازی رسید. شاید ندانید ولی ظاهراً یکی، دو تن از نزدیکان سرمربی استقلال پس از جذب گلر باتجربه راه آهن زیر گوش وی زمزمه کردند که وحید طالب لو هنوز به طور کامل خوب نشده و با مشکلاتی جدی روبه روست! این در حالی بود که عملکرد وحید طالب لو در بازی راه آهن برابر استقلال، سرمربی آبی ها را آنقدر به وجد آورده بود که گفته بود از بازگشت این دروازه بان به اوج، خوشحال است و... اما به نظر می رسید زور برخی دوستان خیلی زیاد است و همین زمزمه های درگوشی تکلیف دروازه استقلال را مشخص می کند. وحید طالب لو ...
فرکی: قهرمانی ما هیچ مشکلی نداشت
حسین فرکی در حاشیه سومین همایش مربیان برتر فو تبا ل درباره قهرمانی سپاهان و همچنین اتفاقات تبریز، اظها ر کرد: نمی دانم دقیقا در تبریز چه اتفاقی رخ داد اما قطعا قهرمانی ما هیچ مشکلی نداشته است و ر قابت دو تیم به لحاظ فو تبا لی بدون هیچ مشکلی تا هفته پایانی انجام شد. سرمربی سپاهان در واکنش به اعتراض تونی اولیویرا به داوری که گفته بود باید فغانی در اصفهان با سپاهانی ها جشن قهرمانی می گرفت
تقیون: اینترنت و آنتن تا پایان مسابقه بدون مشکل وجود داشت
به گزارش نامه نیوز ، دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که پس از گذشت سه روز همچنان اتفاقات حاشیه ای این دیدار نقل تمامی محافل است. اعلام خبر دروغ تساوی 2 بر 2 سپاهان و سایپا و اینکه تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر شده است اتفاقات حاشیه زیادی به همراه داشته است. در این راستا اظهار نظرات متفاوتی بیان شده و برخی اعلام کردند
اخراج تیموریان براساس قانون بود
حسین عسگری در خصوص داوری های هفته پایان لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که از ابتدای فصل در دپارتمان داوری عملکرد داوران را با بازبینی فیلم ها و بر اساس گزارش ناظران داوری مورد نقد و بررسی قرار داده ایم این روند را در هفته پایانی لیگ برتر هم در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: هفته پایانی لیگ برتر از حساسیت بالایی برخوردار بود و طی آن تیم قهرمان، تیم هایی که سهمیه حضور در بازیهای آسیایی
توفان آبی در راه است
شماری می کنند! در چند هفته پایانی لیگ برتر، اعضای هیأت مدیره استقلال قصد برکناری سرمربی شان را داشتند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا او تا پایان لیگ چهاردهم ماندنی شود. درباره آینده نیمکت استقلال باید گفت مسلماً در لیگ پانزدهم سرمربی دیگری روی نیمکت این تیم خواهد نشست. بهرام افشارزاده برخلاف علاقه اش و به اصرار وزارت ورزش و جوانان، مدیرعاملی استقلال را در لیگ چهاردهم عهده دار شد
بهروان پرده از رازهای تبریز برداشت
پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) : به گزارش بویرنیوز ، بهروان درباره اتفاقات این دیدار که منجر به از دست دادن جام توسط تراکتوری ها شد صحبت کرد که در ادامه می خوانید. وی درباره اتفاقات هفته آخر لیگ گفت: در برپایی و اجرای این لیگ خیلی ها زحمت کشیدند. برنامه ریزی زیادی از سوی مدیران، تیم ها و بازیکنان انجام شد و خیلی ها مخصوصا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ زحمت کشیدند
مرزبان: در مورد پول اقدامی نکردم
مشهد بازی خوبی را دیدند و توانستیم در پایان فصل هدیه خوبی به هواداران دادیم و تماشاگران در آخر بازی تیم را تشویق کردند. او در ادامه گفت:بعضی از بازیکنان که از باشگاه طلبکار بودند سهام خریدند که این سهام ها به پول تبدیل خواهد شد.البته یک سری از بازیکنان سهام گرفتند. مدتی طول می کشد تا مراحل ثبت انجام شود. خودم هنوز هیچ اقدامی در مورد پول نکردم. ما توانستیم تیم را حفظ کردیم و 4 هفته است که مطمئن شدیم تیم در لیگ می ماند .
جشن بقا بجای جشن صعود!
پایان بازی با نفت مسجد سلیمان درد فوتبال گیلان را نمایان نکرد؟ چرا تیم های فوتبال ما بجای جشن صعود به جشن بقا رضایت می دهند؟ این عادت بد فوتبال گیلان ریشه در چه دارد؟ سپیدرود که در همان لیگ دسته دوم باقی ماند ، داماش و ملوان هم با هزار سلام و صلوات بالاخره جشن بقا!!! در لیگ های دسته اول و لیگ برتر را گرفتند، یعنی سال جدید فوتبالی در گیلان بدون هیچ تحولی شروع خواهد شد. البته شاید شهرداری فومن یا رهپویان رضوانشهر بتوانند ار لیگ دسته سه به لیگ دسته دو بیایند تا تنها تحول رو به جلوی فوتبال گیلان را شاهد باشیم . 7285/ ...
رییس جمهوری روز چهارشنبه به آذربایجان شرقی سفر می کند
. جبارزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران، گفت: یکی از برنامه هایی که برای سفر استانی دولت پیش بینی کرده بودیم جشن قهرمانی تیم تراکتورسازی همزمان با دیدار عمومی رییس جمهوری بود که متاسفانه با اتفاقات پیش آمده این امر محقق نشد و جای این برنامه در این سفر خالی است. وی با تاکید بر این که پیگیر قضایای پیش آمده از طریق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هستیم
فوتبال ایران شبیه به جنگ جهانی است!
پیشکسوت فوتبال ایران در ارتباط با اتفاقاتی که در هفته پایان لیگ برتر فوتبال ایران افتاد تصریح کرد: وقتی مسابقات مختلف خارجی را نگاه می کنیم سلایق ما بالا و پایین می شود. شما فوتبال ناب را در مسابقات خارجی می بینید. هر وقت به فوتبال دنیا نگاه می کنم به این نتیجه می رسم که هیچ چیز جای خودش نیست. هواداران با هم مهربان هستند و هیچ چیزی به یکدیگر نمی دهند. هواداران با مربی، داور و بازیکن هیچ کاری
اظهارات گوینده ورزشگاه یادگار امام (ره) درباره حرف های جنجالی اش
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، فارغ از مسائل مطرح شده درباره دیدار جنجالی تراکتورسازی و نفت در هفته پایانی لیگ برتر، بخشی از کاسه کوزه ها سر "رضا تقیون" گوینده ورزشگاه یادگار امام (ره) که از قضا مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان هم هست، شکسته شد. او تلاش کرد به اتهامات پاسخ دهد که در ادامه می خوانید: * از زمان رخ دادن این اتفاق نادر، شما به عنوان دعوت کننده
حسین فرکی: مردم آذربایجان فریب نخورید
به گزارش "ورزش سه" سپاهان به شکلی دراماتیک موفق شد به عنوان شانس سوم قهرمانی لیگ چهاردهم را به نام خود کند. هر چند اتفاقات رخ داده در هفته آخر باعث شد عده ای تراکتورسازی را قربانی بزرگ لیگ بنامند. حسین فرکی که بعد از قهرمانی به همراه فولاد، در هفته هفتم لیگ چهاردهم به سرمربی سپاهان جایگزین زلاتکو کرانچار شد، موفق شد در نهایت به همراه زردپوشان عنوان قهرمانی را کسب کند و دومین جامش را به صورت پیاپی
سرپرست فولاد خوزستان: بهترین عملکرد لیگ برتر را ما داشتیم
وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با شرایطی که داشتیم، فولاد بهترین تیم ایران در لیگ چهاردهم بود. به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، حسین ابن قاسم اظهار کرد: سال سختی پشت سر گذاشتیم و اگر مدیریت خوب باشگاه و حمایت هواداران نبود، یقینا تیم ما به مشکل برمی خورد. وی افزود: خوشحالیم که اسکوچیچ به جوانان اعتماد کرد و پای کار ماند و به نظرم کارش نیز
فرکی: دوباره با سایپا بازی نمی کنیم
خدا شامل حالمان شد که توانستیم با وجود رقبای سرسختی که داشتیم، به این مهم دست پیدا کنیم. وی درباره اتفاقات روز پایانی لیگ برتر تاکید کرد: این موضوع نشان دهنده حساسیت و رقابت تنگاتنگ تیم هابود که از این بابت خیلی خوشحالم. این، نشان می دهد لیگ ما به پویایی قابل توجهی دست یافته و توانسته ایم تا این حد فوتبال را با رقابت نزدیک در لیگ مان داشته باشیم. سرمربی سپاهان درباره اینکه
تراکتور مثل شالکه قهرمانی را از دست داد
صراط: تاریخ ورزش پرطرفداروهیجان انگیزفوتبال همواره شاهد ماجراهای عجیب و شگفت انگیزی بوده است که شاید بارها تکرار شده است. از جمله آنها جشن قهرمانی های چند دقیقه ای هواداران به علت بروز اشتباهاتی ساده است. هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی بود که در تاریخ فوتبال جهان بی سابقه نیست. جشن شادی هواداران تراکتورسازی تبریزبه گمان اینکه تیم آنها
کفاشیان: صحبت ها در مورد تجدید بازی نفت و تراکتورسازی تعجب آور است
. رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که گفته می شود این شایعه از سوی پسر تونی اولیویرا مطرح شده است اظهار داشت: وقتی در ورزشگاه دیدم آن جو به وجود آمد گفتم شاید بازی سپاهان، سایپا مساوی شده و خودمان هم باورمان شد چرا که تا دقایق پایانی می دانستم سپاهان 2 بر صفر پیش است. خود ما هم از این مسئله خوشحال شدیم و گفتیم این همه هوادار که به ورزشگاه آمده از قهرمانی تیمش خوشحال می شود که این
گل محمدی: دوست دارم ارتباط خوبی بین کی روش و مربیان ایرانی وجود داشته باشد
در هر صورت باید بگویم که درست است لیگ تمام شده اما جام حذفی و قهرمانی در آن برای ما خیلی اهمیت دارد. مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر به ویژه آنچه در بازی تراکتورسازی و نفت روی داد گفت: من دوست ندارم وارد بحث های حاشیه ای شوم قطعا مسئولان مربوطه بررسی های لازم را خواهند کرد تا ببینند چه اتفاقی افتاده اما این را به خوبی می دانم که تیمی قهرمان می شود
مدیر شبکه سه: چرا در حاشیه را تمام کردیم/ تا پایان سال کل تولیدات تلویزیون اچ دی خواهد شد
تفکر خوب درست طراحی شده باشد و معیارهای یک برنامه استاندارد را با توجه به محدودیت های صداوسیما داشته باشد، کمتر دچار حاشیه می شود. حاشیه ها به خود برنامه برنمی گردد، معمولا به فرد، سوژه یا مهمان برنامه برمی گردد. خب در مواردی که می شود پیش بینی کرد، مدیریت حاشیه ها راحت تر است. نقطه اوج کوله پشتی چند آن داشت وی گفت: کوله پشتی زمانی که روی آنتن بود، زیرساختش معارفی بود اما
احتمال تغییر نتیجه تراکتورسازی - نفت وجود دارد
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره تغییر نتیجه دیدار تراکتورسازی و نفت تهران می گوید هر احتمالی وجود دارد. به گزارش ایسنا، علیرضا اسدی درباره حواشی دیدار تراکتورسازی و نفت تهران اظهار کرد: در این قضیه به مردم آذربایجان ظلم شده است و باید درباره آن ها احقاق حق شود. ما به دنبال مسببان این اتفاق هستیم تا با آن ها برخورد کنیم. او در پاسخ به این سوال که آیا جام قهرمانی از سپاهان پس
قهرمانی سپاهان در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی فولاد بود
ردپای یک مدیریت صحیح را بی شک می توان، فصل مشترک همه موفقیت ها دانست. قهرمانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در رقابت های لیگ برتر (خلیج فارس) نیز از این قاعده مستثنی نیست. به این بهانه با دکتر بهرام سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مصاحبه ای ترتیب دادیم که به اطلاع شما خوانندگان محترم می رسانیم: آقای سبحانی، ضمن عرض تبریک به مناسبت این قهرمانی برای ما بفرمایید، حمایت مجموعه صنعتی
خطیبی: مطمئنم اتفاقی افتاد که تراکتور قهرمان نشد؛ غم بزرگی استان را فرا گرفته است
: هیچ موقع بازیکن کم کاری نمی کند اگر امکانات لازم در اختیار بازیکن قرار بگیرد کم کاری نمی کند. خیلی از تیم ها تنها 20 درصد از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرده اند و بدهکارند. بازیکن وقتی تمرکز نداشته باشد چطور می تواند بازی کند. سرمربی سابق تراکتورسازی درباره اتفاقاتی که در هفته پایانی لیگ برتر در تبریز رخ داد، گفت: اوضاع زیاد خوب نیست. غم بزرگی استان را فرا گرفته است و قابل توضیح نیست
آنها دشمن آندو نیستند، می خواهند تراکتور را بزنند
او ادامه داد: واقعاً مانده ام چرا داور مرا اخراج کرد؟ بازیکن حریف مرا هل داد، من هم همین کار را کردم. داور آمد و بدون توجه به اینکه کارت زرد دارم، اخطار دوم را داد و مرا اخراج کرد. در حالی که هیچ کاری انجام ندادم و همه چیز نرمال بود. آندو در مورد اینکه برخی در تبریز می خواهند او را مقصر ناکامی تراکتورسازی عنوان کنند، اضافه کرد: نمی دانم این خبرها از کجا می آید. من به عنوان یکی از اعضای تراکتورسازی بابت اینکه در روزی که قرار بود جشن قهرمانی بگیریم و نایب قه
برانکو: به نژادفلاح گفتم عاشق ایرانم و سه ماه اول را رایگان کار می کنم
پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خستگی بازیکنان و مصدومیت تعدادی دیگر، مشکلات بزرگ ما هستند ولی با حضور هواداران که سزاوارانه کنار تیم بودند بر این مسائل غلبه کرده و برنامه هایمان را برای بازی با الهلال اجرا می کنیم. برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در واکنش به خوشحالی هواداران پس از دربی افزود: از این بابت بسیار خوشحال هستم. مهم ترین مساله همین است. ما