چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صراط نیوز ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۹

منصوریان: داور 2 پنالتی ما را نگرفت

در این بازی ضربه ابراهیمی به دست بازیکن تراکتور خورد و یک پنالتی را داور برای ما نگرفت. یک پنالتی هم روی کاوه رضایی بود. اگر ما آوانتاژ نخواهیم چه کار کنیم؟ دو سه جا آوانتاژ الکی برای ما داد و ما اصلا آن آوانتاژ را نمی خواستیم. در دو سه مورد ما ضدحمله خوردیم. جدا از اشتباهات داوری، عملکرد ما در کار دفاعی خوب نبود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)