سایر منابع:
سایر خبرها
پورحیدری: استقلال یک کمیته فنی واقعی می خواهد
/> در مورد انتخاب سرمربی جدید یا ابقای قلعه نویی هم بحث می شود؟ در این مورد خاص الان نمی شود بحث کرد. ابتدا باید بگذاریم تکلیف باشگاه روشن شود و پس از آن در مورد سرمربی فصل بعد تصمیم گرفت. فعلاً باید صبر کنیم. فکر نمی کنید حذف پست مدیر فنی در ابتدای فصل جزو اشتباهات هیأت مدیره بود؟ در یک باشگاه حرفه ای همه چیز باید سر جایش باشد. استقلال به یک کمیته فنی واقعی نیاز دارد
پلی میکر آمد، سپاهان قهرمان شد
یا نفت تهران. تیمی که بدون تماشاگر، همزمان درگیر سه جام بود و در جام حذفی تا فینال پیش رفته و در جدول لیگ قهرمانان آسیا حاضر است، آن هم با مربیگری علیرضا منصوریان که هنوز اول راه است و مشغول تجربه کردن... قهرمان نشدن تراکتورسازی چیزی از ارزش های فنی این تیم دوست داشتنی کم نمی کند، هر چند اگر این تیم یک دروازه بان مطمئن داشت و مدافعان خوبی چون احمد آل نعمه را از دست نمی داد چه بسا برای تصاحب جا
امروز ؛ خداحافظی استقلال با قلعه نویی
کارها و اهدافی باشد که در سر دارد. معینی هم که اواسط فصل همه جوره پای قلعه نویی می ایستاد، با گذشت زمان تبدیل به مخالف او شد. حالا زمینه برای پایان همکاری با امیر کاملاً برای هیأت مدیره مهیاست. اعضا فعلاً مدتی بر سر کار باقی می مانند تا در حسابرسی های باشگاه کمک کنند. آنها تا زمان ورود تیم جدید مدیریتی سرکار خواهند بود و قصد دارند به قول خودشان به خواسته هواداران عمل کنند ؛ خواسته ای که بی شک دیر به سرانجام خواهد رسید. امیر قلعه نویی
برخلاف خیلی ها من پول حلال سر سفره زن و بچه ام می برم
جدی جدی در استقلال دیواری کوتاه تر از دیوار تو نیست که همواره مقصر ناکامی ها معرفی می شوی؟ گفته بودم که دیوار من از همه کوتاه تر است اما کسی جدی نگرفت. نمی دانم شاید این هم قسمت ما بود که بشویم سیبل برخی ها تا بر خلاف واقعیات، خودشان را متعصب جلوه بدهند. چرا در دربی بازی نکردی؟ خیلی حالم بد بود. چند روز زیر سرم بودم چون به ویروسی مبتلا شده بودم که به گفته پزشکان متخصص طول درمانش حداقل یک هفته تا 10 روز زمان می برد. حتی با این بیماری من با زدن سرم و چند آمپول جلو
اتفاقات تبریز برایم قابل هضم نیست
واقعیت ندارد. من نباید خیال کنم نمره ام 20 است. مربیگری مثل رانندگی است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند بهترین راننده است. هنوز خیلی چیز ها مانده که من باید یاد بگیرم. درمورد قهرمانی سپاهان چه نظری داری؟ مدعیان قهرمانی شایسته رسیدن به این عنوان بودند. به هر حال قسمت این بود که سپاهان قهرمان شود. من به بازیکنان، کادرفنی و همچنین مدیرعامل این باشگاه تبریک می گویم و برایشان در سال های بعد
افشارزاده گفت قلعه نویی انتظار هواداران را برآورده نکرد
وجود دارد و بعد هم مسائلی مانند مذاکره، اجاره، انحلال و... حالا هم راهکارهایی که باید عملیاتی شود و تصمیماتی که باید گرفته شود، برعهده وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و هیأت واگذاری است. نکته ای که ما انجام دادیم این بود که شورای واگذاری را قانع کردیم که بحث انحلال مطرح نشود و غیر از انحلال هر احتمال دیگری وجود دارد. باتوجه به صحبت های افشارزاده، آیا شما از نتایج استقلال در 2 فصل اخیر
11متهم اتفاقات جنجالی روز پایانی لیگ در تبریز را بشناسید
بی تاثیر نبوده اما نمی شود به صورت قطعی تمام تقصیر را به گردن ملی پوش تراکتورسازی انداخت. 3- علیرضا فغانی وقتی تیمی می بازد یا نتیجه دلخواه را نمی گیرد، همیشه اولین کسی که انگشت اتهام به سویش دراز می شود، داور است. بهترین داور حال حاضر ایران که همین چند ماه پیش فینال جام ملت های آسیا را سوت زد، با اخراج تیموریان راه را برای بهانه جویی بازنده ها باز کرد. بیشتر هواداران
اگر قلعه نویی می خواهد استقلال را خوار و ذلیل تر از این کند بماند / چرا نام 10 استقلالی خائن را فاش نمی ...
کسی هم که به فوتبال آشناییت نداشته باشد متوجه می شود در باشگاه استقلال چه خبر است که یک مربی بعد از این همه ناکامی می داند می ماند و با اعتماد به نفس می گوید خودم تصمیم می گیرم که بمانم یا نمانم. * خبر دارید بعد از دو باخت متوالی استقلال جلسات هیئت مدیره این باشگاه هم لغو شد؟ - اصلا هیئت مدیره ای وجود ندارد که جلسه آن لغو شود. هر چه زمان می گذرد بیش تر به حرف پدرم پی می برم که می
جای فرافکنی، بگویند چرا بازی 1-3 برده را مساوی کردند
تراکتور چنین حرفی زده که در ادامه هم بحث شادی هواداران و تراکتوری ها پیش آمد. آیا مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز در جریان این مسئله بوده اند؟ ما شنیدیم آنها در جریان بوده اند. ما همچنان در حال پیگیری هستیم. در رادیو هم گویا این مسئله اعلام نشده است. سرپرست تیم تراکتورسازی گفته فدراسیون و داور، قهرمانی را از سپاهان گرفتند. اینها فرافکنی است. دوستان بهتر است به جای
مهدوی کیا: مربی زیر 14 سال هامبورگ شدم
کند؟ لیگی که گذشت، فصل خوبی برای پرسپولیس نبود اما برد در دربی رفت و برگشت مرهمی خوب بود بر دل هواداران پرسپولیس. درست است که شما مربی زیر چهارده سال هامبورگ شدید؟ من نمی خواستم این موضوع رسانه ای شود اما این بحث رسانه ای شد؛ بله، من مربی زیر چهارده سال هامبورگ شده ام و مسابقات زیر یازده سال که تمام شود، به آلمان می روم تا کارم را شروع کنم. تیم کیا حریفش را
بنگر: سر استقلال را بریدیم، ساکت شان کردیم!
را کتک بزند و این هم از محسن بنگر که سمت هواداران پرسپولیس رفت و با حرکت دست به بریدن سر استقلال اشاره کرد. باور کنید فرق است میان شادی گل مهدی طارمی مقابل النصر که بعد از باز کردن دروازه حریف سعودی پرسپولیس با اشاره دست اعلام کرد پرسپولیس سر النصر را برید و شادی محسن بنگر که بعد از شکست دادن استقلال با حرکت دست، صحنه سر بریدن را شبیه سازی کرد. هر چند همان حرکت مهدی طارمی هم با وجود
تقیون: اینترنت و آنتن تا پایان مسابقه بدون مشکل وجود داشت
نیمکت تراکتورسازی بسیار احساسی شده بود و به خاطر شادی هواداران فکر کردند بازی سپاهان و سایپا مساوی شده است. در این شرایط نباید احساسی شد و روی نقل قول های غیر موثق حساب کرد. به اعتقاد من باید نماینده از سوی باشگاه تراکتورسازی به اصفهان می رفت تا با ارتباط با او از نتیجه دیدار همزمان که نتیجه آن در سرنوشت تراکتورسازی موثر بود با خبر می شدند. روز بازی تراکتورسازی و نفت تلفن
تلاش نافرجام رفقای قلعه نویی/او حاضر به نوشتن نامه خداحافظی نشد
قلعه نویی سرمربی استقلال در فاصله چند ساعت تا آغاز آخرین نشست هیات مدیره استقلال هم حاضر به جدایی از این تیم نشد. او که قراردادی با استقلال ندارد از سوی دوستانش ترغیب شده بود تا پیش از جلسه هیات مدیره از استقلال خداحافظی کند. او بعد از دو فصل ناکامی با آبی ها و در حالی که به شدت از سوی هواداران تیم زیر فشار بود این فرصت را داشت که خداحافظی کند و این مجال را از هیات مدیره بگیرد تا درباره اش تصمیم
توفان آبی در راه است
روزنامه خبرورزشی نوشت: و سرنوشت استقلال به بدترین شکل ممکن به پایان رسید تا آبی پوشان پایتخت یکی از کابوس وارترین فصل های تاریخ خود را پشت سر بگذارند! استقلال تحت هدایت امیر قلعه نویی رکوردهایی را خلق کرد که بعید به نظر می رسد حالاحالاها فرد دیگری قادر به شکستن آنها شود. رکوردهایی همچون باخت در دو بازی رفت و برگشت به ضعیف ترین پرسپولیس چند دهه اخیر، قرار نگرفتن جزو 4 تیم اول جدول برای
عالیشاه: هرگز عدد 6 و 10 را نشان نمی دهم
در این فصل شرمنده هواداران شدیم و بازی هایی که خیلی مهم بود را باختیم اما خدا را شکر که در دربی و لیگ قهرمانان آسیا تا حدود زیادی توانستیم از خجالت هواداران خودمان دربیاییم. شما باید مشکلات ما را هم در نظر بگیرید. از ابتدای فصل چند بار مدیرعامل و سرمربی ما تغییر کرد؟ مشکلات مالی چقدر به ما لطمه زد؟ استقلال را چطور دیدی؟ استقلالی ها خیلی تحت فشار بودند، شرایط ما هم در لیگ برتر
کارد به استخوان مدافع استقلال رسید؛اوضاع این طوری باشد می روم
. همین طور است. از این بابت متاسفم و از هواداران عذرخواهی می کنم. برای اینکه یک فصل خوب داشته باشید باید همه عوامل دست به دست هم بدهند. متاسفانه این اتفاق در استقلال نیفتاد. من با این امید به تیم اضافه شدم که آسیایی شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. * از بازی با پرسپولیس بگو. اگر ضربه سر رضا عنایتی گل شده بود شرایط جور دیگری می شد. ما بدشانس بودیم. مگر حریف چند
بهروان پرده از رازهای تبریز برداشت
. ما بعنوان سازمان لیگ برتر برنامه یکساله را ترتیب دادیم و اکنون منتظر برگزاری فینال جام حذفی هستیم. وی ادامه داد: برنامه تیم امید و بزرگسالان را لحاظ کردیم و بازی ها خیلی خوب برگزار شد. تا پایان بازی ها هم مشکلی نداشتیم و تنها در دو بازی تراکتورسازی – نفت تهران و پرسپولیس – استقلال مشکلاتی پیش آمد که باعث ناراحتی همه ما شد. این اتفاقات قشنگ نبود و باید تلاش کنیم که تحمل باخت را داشته
برانکو: تیمی که دربی را برده در بحران نیست
کسب 50 جام مختلف کاملا شناخته شده هستند و سال قبل نیز در لیگ قهرمانان آسیا فینالیست بودند. فقط معجزه باعث شد که الهلال در آسیا قهرمان نشود اما با همه این موارد بازیکنان پرسپولیس نه فقط به من بلکه به همه هواداران پرسپولیس چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران این خوشبینی را داده اند که در بازی با الهلال به زیباترین وجه ممکن کار کنند تا فصل خوبی را به پایان برسانیم. انتظارمان این است که تماشاگران
حسین فرکی: مردم آذربایجان فریب نخورید
دومین سال بعد از قهرمانی به همراه فولاد، با سپاهان نیز قهرمان شدیم. هواداران را حلال کردم تعداد محدودی از هواداران علیه ما شعار می دادند و البته آنها بعد از این قهرمانی نزد ما آمدند و بابت آن عذرخواهی کردند. من به این مسائل توجهی ندارم در همه تیم ها تعداد محدودی هستند که رفتاری احساسی دارند. من وقتی که کار برایم سخت شود تلاش بیشتری انجام می دهم و فکر و تمرکزم را بیشتر روی کار می
لشگر 100هزار نفری آماده شکست عربستانی ها
بگیرد. همه پرسپولیسی ها می دانند که برای صعود به مرحله بعدی باید کار را در دور رفت و در خانه یکسره کنند، جایی که بار دیگر قرار است یک اتفاق خوب رقم بخورد و هواداران پرسپولیس برای سومین بار رکورد حضور تماشاگران در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را بشکنند. با توجه به اینکه پرسپولیس برنده دربی شده و هواداران این تیم کاملاً با تیم شان آشتی کرده اند و از سوی دیگر تماشای بازی نیز رایگان است، پیش بینی
امیر قلعه نویی در راه تبریز
به گزارش ورزش 11، با توجه به قرارداد تونی با تراکتورسازی، تمدید یحیی با ذوب آهن، قرارداد منصوریان با نفت تهران، قهرمانی فرکی با سپاهان و احتمال ادامه همکاری اصفهانی ها با او و البته تمدید قرارداد اسکوچیچ با فولاد، هیچ تیم قدرتمندی بدون مربی نخواهد ماند. پس امیر قلعه نویی بعد از جدایی از استقلال ناچار است به تیمی برود که از نظر آرامش باب میلش باشد. تیمی عاری از حاشیه و البته پرامکانات.
گل محمدی: دوست دارم ارتباط خوبی بین کی روش و مربیان ایرانی وجود داشته باشد
که بیشترین امتیازات را کسب کرده باشد این اتفاق برای سپاهان افتاد و به همین دلیل من این قهرمانی را به سرمربی، مدیر عامل و بازیکنان و هواداران تیم سپاهان تبریک می گویم. هر چند که معتقدم تیم های نفت یا تراکتورسازی هم شایسته قهرمانی بودند. وی در خصوص مزایده چهارم واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: امیدوارم این مزایده برگزار شود و خریدارانی برای این دو باشگاه پیدا شود
برانکو:الهلال سخت ترین حریف پرسپولیس است/برای بازی فردا نمی توانم قولی بدهم
. بازیکنان خارجی متعددی آورده اند و شیوه بازی خود را تغییر داده اند اما من آشنایی خوبی از الهلال دارم اما مهم این است که بازیکنان ما راه حل های خود را در زمین پیاده کنند. برانکو ادامه داد: من هم از هواداران درخواست می کنم به ما ملحق شوند تا همه بعد از پیروزی مقابل الهلال با هم شادی کنیم. چون مسابقه فردای ما و بازی پس فردای نفت دیداری حساس خواهد بود و امیدوارم فردا همه به صورت یک دست و یک بدنه باشیم. انتهای پیام/ی
برانکو: باید مقابل الهلال عاقلانه رفتار کنیم نه احساسی/ منتظر هواداران در "آزادی" هستیم
باتجربه ای شده اند. عربستان خارجی های جدیدی را به لیگش آورده و شیوه بازی اش را تغییر داده است اما من الهلال را به خوبی می شناسم اما این مهم نیست و مهم این است که بازیکنان ما درون زمین چه راه حلی را برای گل زدن پیدا کنند. سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: من هم از هواداران دعوت می کنم تا به ورزشگاه بیایند تا همه با هم به یک بدنه تبدیل شویم و روشن است که بعد از بازی فردا همه با هم می توانیم
درخشان: من این برگه را از روی زمین پیدا نکرده ام/ اینقدر مرام داشتم که چک را برگشت نزدم /سه شنبه به ...
برگشت و با همان ترکیب بازیکنان دور رفت به پیروزی دست پیدا کند. به اعتقاد من هواداران پرسپولیس لایق این شادی بودند تا در فصلی که شرایط به گونه ای ناخوشایند برای آنها پیش رفت در دو بازی رفت و برگشت، دربی را به سود خود به پایان برسانند و به قول دوستان دبل کنند. وی افزود: بازی جمعه هم تماشاگرپسند بود و هم هیجان انگیز و از همه مهمتر اینکه با برد پرسپولیس به پایان رسید. امیدوارم این مسابقه که
حاشیه: جمشید بسم اللهِ تبریز کی بود؟
جدول امتیازات لیگ را نمی دانست، با پسر کوچکش به ورزشگاه آمده بود تا تراختور را حمایت کند، تا لذت ببرد از وزیدن باد بر پرچم سرخ. با سوت پایان فغانی همپای بازیکنان شادی کرد، روی سکوها آوازهای آذری خواند و بعد که خبر رسید تیم محبوبش شکست خورده قلبش در هم فشرده شد. در راه برگشت چه توضیحی می توانست به پسر کوچکش بدهد تا او را قانع کند که همه این اتفاقات بازی است. که فوتبال یک ورزش است و شکست
این وزارت کشور چه از جان مازندران می خواهد؟
بردار ، ما را اینهمه آزار نده ، روزگاری دولت سازندگی داشتیم که رئیس آن می گفت همه وزرا کار کنند که فقط رئیس دولت سیاسی باشد کافی است. و بعد نشستند برای استان سازی برای دیگران به جان مازندران افتادند، چه ناکاریها که نکردند، استان سازیها کردند، حالا که ما را شیر بی یال و دم و اِشکم کردید، حالا چرا از دست از سرما بر نمی دارید؟ ما می دانیم که نماینده های مازندران در مجلس خیلی کارشان زیاد است، وقت ندارند
امری ساده که تبدیل به یک مساله شد
داور می توانست بازی را طوری مدیریت کند که جو آرام باشد. کاری که داور کرد این بود که کارت زردی که به بازیکن داد جو را کمی تغییر داد و بازی را به تساوی تبدیل کرد. در گروه های خبری اینگونه اطلاع رسانی کردند که بازی سپاهان مساوی و در نتیجه تیم تراکتورسازی قهرمان شده است که همین امر سبب اشتباه هواداران تیم و شادی آنها شد اما پس از مدت کوتاهی با مشخص شدن حقیقت برخی انتقادات زیادی به این پروسه کردند
آقای قلعه نوعی گناه شما قابل بخشش نیست!!
که کم کاری ببینید و دم نزنید؟ کم کاری را دیدید و باز به برزای ، محسن کریمی ، مجید حسینی ،مهرداد نور افکن و دیگر جوانها بازی ندادید؟ آقای قلعه نوعی اگر بازیکنی به تیم خیانت کرد ، خیانت شما خیلی بزرگتر است ، اینکه کم کاری را ببینید و دم نزنید ، برخورد نکنید و هم چنان به بازیکن کم کار بازی دهید و از همه بدتر وقتی جو را بر علیه خود دیدید و قدرت مقابله نداشتید استعفا ندادید. آیا گرفتن پول قرار داد امسال حق شماست؟ آیا بازی با آبروی استقلال توسط شما جریمه ندارد؟ بازی با احساسات هواداران به چه قیمت؟
نظر هیات مدیره استقلال درباره قلعه نویی
خریدار شاخصی ندارد و همه چیز می ماند برای تصمیم بعدی شورای واگذاری برای اجاره دادن این تیم ها و در آن صورت نیمی از اعضای هیات مدیره فعلی به احتمال فراوان ماندگار هستند. این نظر اعضای هیات رئیسه 7 نفره تیم قبل از جلسه روز دوشنبه است: 1. مقداد نجف نژاد: شاید قلعه نویی سال بعد با استقلال نباشد. ما سعی می کنیم خواسته هواداران و اعتراضات آنها را بشنویم و تصمیم بگیریم. این نماینده مجلس